Weinig vermogen 1500-2000 toeren.

Goedenavond
Ik heb sindskort met de polo (gti 1.8 150 pk) last van dat hij rond de 1500-2000 toeren even blijft hangen bij het gasgeven en even geen vermogen geeft. Ik kan dan het pedaal helemaal onderin trappen, maar er gebeurt niks. Zomaar een seconde of 2. Na de 2000 toeren pakt hij hem weer goed op en voel ik weer een hoop vermogen zegmaar. Meestal heb ik dit met een koude motor, maar af en toe ook met een warme motor. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Volkswagen polo  Polo 9n3 
eerst even uitlezen, kans is groot dat er een foutcode in staat. anders even vacuum en boostleidingen controleren

Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk| 
Lees 'm even uit. Ik heb ook momenten gehad met de Polo waar mijn vermogen even wegviel, maar ik moet even nadenken over wat daarvan de oplossing was. Dat schiet me even niet te binnen nu. Als ik me niet vergis zat dat in de remlichtschakelaar.

Laatst bewerkt:
SEAT  FR 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!