Welk digitaal cockpit is the one ;)

Hi peeps!

Aangezien ik mijn digitale cockpit heb verpest ga ik er een nieuwe in laten zetten.

Maar welke is nou de fijnste/beste, stiekem nijg ik naar degene waarmee je ook je navigatie in de cockpit krijgt (dit heeft de 2022 Polo 2x R-Line van mij niet).
Maar ik weet helemaal niet hoeveel soorten er zijn en welke ik nou het beste kan kiezen.

Hoop dat jullie mij een stapje in de goede richting kunnen laten zetten ;)

Groetjes Sjors

Volkswagen  Polo R-Line Business 
Dan moet je ook de Discover PRO infotainment hebben. (die zonder draaiknoppen)
Anders alleen achter de teller of op de radio.
Discover Media infotainment systeem is al voldoende daarvoor, wel heb je de digital coockpit pro nodig ervoor.

Dit heb ik ook in mijn Polo en kan de navigatie ook in mijn cockpit zetten.

Volkswagen  Polo GTI 2023 
Discover Media infotainment systeem is al voldoende daarvoor, wel heb je de digital coockpit pro nodig ervoor.

Hi Anothergenius,

Bedoel je met de cockpit pro de 2g0920320b ? :)

Je krijgt ze nooit tegelijk te zien.
Met Discover Pro op beide schermen tegelijk.
Met Discover Media is het of radio of achter teller maar niet tegelijkertijd.

Maar help me even.. waarom zou ik de Navi tegelijkertijd op cockpit & media willen? Is dat ergens handig voor? Buiten dat werkt het wel gewoon hetzelfde en doet alles het dan wel gewoon?

Maar help me even.. waarom zou ik de Navi tegelijkertijd op cockpit & media willen? Is dat ergens handig voor? Buiten dat werkt het wel gewoon hetzelfde en doet alles het dan wel gewoon?
Het enige verschil is navi tegelijkertijd op beide schermen.
Anders krijg je bij navi op infotainment alleen iconen van de navi achter je stuurwiel.
Verder werkt het hetzelfde
Okidokiiiii thanks!! :)

Nee dat klopt! Maar het werkt wel, op beide de plattegrond hebben is in mijn ogen onnodig.
Hi Anothergenius,

Bedoel je met de cockpit pro de 2g0920320b ? :)
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, het ziet er wel het zelfde uit die ik heb.

Volkswagen  Polo GTI 2023 
Google Maps krijg je niet op het digitale cockpit dus is de VW Navi wel fijn navigeren of is maps beter?

Volgens mij wel, weet niet zeker.
Ik gebruik altijd de VW navi met flitsmeister op de achtergrond
Nadeel van vw navi vind ik wel dat je voor live traffic we connect plus moet aanschaffen. Ik heb dit wel gratis tot eind 2025 maar daarna kost het 150,- per jaar en Maps is gratis

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!