Welke achterbumper?? Te veel keus. Lastig. Help!

iichel

Exclusive lid
Lieve, schattige forumbewoners. Ik heb jullie hulp nodig. Echt.

Ik rijd sinds een tijdje (noodgedwongen) een Polo met zo'n GTI achterbumper. Ik vind het mooi.
Maar, de rest van de auto is, zoals traditie het bij mij betaamt, meer omgebouwd tot een R-Line. Simpelweg omdat ik dit enorm mooi vind.

Dus nu ben ik zo langzamerhand aangeland bij het laatste gedeelte wat nog uhm... origineel is. De achterbumper.
De GT komt met een GTI achterbumper en dito diffuser. Erg mooi, zeker als je de uitlaten ook even verchroomd.

Dus nu zit ik wel eens te denken (staand denken is niet mijn ding) of daar een R-Line achterbumper op te schroeven en de GTI bumper op Marktplaats te gooien.
Maar of ik daar spijt van ga krijgen...

Mijn gedachten over de GTI bumper
+ Origineel
+ Past over de uitlaat, qua diffuser
+ Rode accenten (reflectoren) vind ik mooi
+ De schuine lijnen om de kentekenplaat staan 'm goed

Mijn gedachten over de R-Line bumper
+ Past bij de rest van de auto
- ik moet eerst zo'n ding zien te vinden + PDC gaten boren
- Diffuser moet mogelijk aangepast worden voor de dubbele uitlaat

Dus, nu was ik wel benieuwd wat jullie denken.

Ohja, mijn Polo is zwart, mooi, supersnel, 5-deurs en supersnel vroem vroem*

Poll: GTI of R-Line achterbumper
[*]GTI, en ik vertel niet waarom
[*]GTI, en ik vertel in het topic waarom
[*]R-Line, en ik vertel niet waarom
[*]R-Line, en ik vertel in het topic waarom
[*]Anders, geen specificate
[*]Anders, zie uitleg in topic
Tussenstand:
results.cgi

Disclaimer:
Ik kan niet garanderen dat ik ook maar iets ga doen met de uitkomst van deze poll. Dat je niet denkt dat dit een democratie is ofzo. Want dat is het niet he ;)

Alvast bedaknt voor uw input!

Ohja, plaatjes:

polo-r-line-006cropup.jpg

Polo-GTI-Rear.jpg

* voordat ik heeeel vervelend ga ik koffie halen. maar de vraag is wel serieus.

Laatst bewerkt:
Ik had geklikt op geen reactie en GTI bumper, maar ik reageer toch even ondanks je uitlatingen over meetings in Veldhoven en omgeving :B

Je kan ook het beste van beide werelden nemen en een WRC bumper op de kop tikken :p Enige is dat die ook hoogglans is, dat vind ik dan weer wat minder. Maar wel de R-line stijl met uitstekende diffusor, en GTI stijl reflector / uitlaat uitsparing :)

Edit: Hoewel, misschien is het wel gewoon een hoogglans GTI bumper, nu twijfel ik...

Volkswagen  Golf 7 R 
Of je bouwt de auto compleet om naar RLINE of compleet om naar GTI, mijn persoonlijke mening. Ik persoonlijk vind de gti achterbumper mooier. Aan de andere kant vind ik de rline bumper mooi en subtiel. Zo van: "ik ben sportief, maar geen monster" Het past gewoon bij de karakteristieken van bijvoorbeeld mijn auto. Maar je wilt de dubbele pijp van de Blue GT iut de Rline bumper laten komen. Dat gaat zeker niet mooi worden. Dus dan zeg ik toch GTI terwijl ik Rline heb gevote...

Zelf ben ik nu op zoek naar een rline voorbumper met sra...zijn ook zeldzaam...

GTI achterbumper met de glanzend zwarte WRC lip :p

Edit : je hebt een zwarte auto, zwarte bumper met glanzende diff , NAHHHH.

Polo 6C Gti achterbumper :)

Laatst bewerkt:
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  - 
Vind je het mooi dat de GTi diffuser de bocht om gaat ?

VW-Polo-GTI-6R-2015-22-35456-35832.jpg

Past dat ? Maar zeker niet een R-line bumper met een WRC glanzende diffuser ?
Yep! Staat goed mijns inziens

volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  - 
R-line bumper. vanaf de zijkant gezien loopt de gti bumper niet door met de zijskirts. de R-line bumper wel!

Volkswagen  Polo 6R 
Ik vind de GTI bumper mooier omdat de bumper uit 1 deel bestaat. De r-line bumper heeft een soort onderlip die totaal niet mooi loopt met de lijnen van de bumper. Dit is ook op een "normale bumper" zo. Mocht je toch voor een R-Line bumper gaan dan heb ik wel interesse in de GTI bumper ;)

Ff fotoje van wat ik bedoel.
bumperkopie.jpg

Audi  8V 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!