welke xenon in een bm?

het licht is zeer slecht je!!!

het schijnt bij een bm nog al een probleem te zijn xenon erin te zetten zonder storing hoorde iets van knipperende lampen en lamp controle lampje branden ondanks de can-bus versie.vandaar mijn vraag of er al iemand is met een bm met xenon.

ben zelf trouwens ook een fan van pilot.
 
cornesagt zei:
het licht is zeer slecht je!!!

het schijnt bij een bm nog al een probleem te zijn xenon erin te zetten zonder storing hoorde iets van knipperende lampen en lamp controle lampje branden ondanks de can-bus versie.vandaar mijn vraag of er al iemand is met een bm met xenon.

ben zelf trouwens ook een fan van pilot.

Heei ik heb een hele tijd geleden xenon in laten bouwen in mijn bm.
Af en toe knippert er wel eens een lampje maar je let er eigenlijk niet op waardoor je het niet opmerkt.
Maar xenon in een bm is een goede oplossing ik heb zeer veel licht en ben zeer tevreden.
Wel heb ik weerstandjes ertussen zitten om het canbus syteem niet ophol te laten slaan
 
davidbluemo zei:
cornesagt zei:
het licht is zeer slecht je!!!

het schijnt bij een bm nog al een probleem te zijn xenon erin te zetten zonder storing hoorde iets van knipperende lampen en lamp controle lampje branden ondanks de can-bus versie.vandaar mijn vraag of er al iemand is met een bm met xenon.

ben zelf trouwens ook een fan van pilot.

Heei ik heb een hele tijd geleden xenon in laten bouwen in mijn bm.
Af en toe knippert er wel eens een lampje maar je let er eigenlijk niet op waardoor je het niet opmerkt.
Maar xenon in een bm is een goede oplossing ik heb zeer veel licht en ben zeer tevreden.
Wel heb ik weerstandjes ertussen zitten om het canbus syteem niet ophol te laten slaan


wat voor merk xenon heb je erin zitten en is het een bi xenon set of een gewoone?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!