welke zekering voor 2din radio.

dsg7

Lid
hallo,

ik zit met een dilemma qua aansluiten van een 2din.
op de quadlock zit een blokje met ignition converter.
aan dat blokje zit de memory draad en een rode draad die word ingeschakeld bij contact aan.
als auto unlockt word gaat radio 2tellen aan en als deuren geopend worden ook.

kan ik het niet anders aansluiten door alleen die memory en massa draad te gebruiken op een andere quadlock
en de 12v contact aan bij een zekering vandaan??
op een of andere manier onthoud die de memory instelling van de radio niet.
ik vermoed dat er elke x een onderbreking in zit.
en nee rood en geel zitten niet verkeerd om.

thanks

vw  polo 6R 
contact aan gezet.. zenders ingesteld en daarna contactsleutel doordraaien motor starten en weg waren de ingestelde zenders.
denk dat de boosdoener de ignition converter is.

vw  polo 6R 
ik kwam deze gegevens tegen hier.
batt +12v klopt wel bij contact uit en wat vreemd is is dat ACC ook 12v geeft bij contact uit.

Bijlagen

• Iso.stekker.vw.jpg
    Iso.stekker.vw.jpg
    176.4 KB · Weergaven: 17
vw  polo 6R 
Heb je een Multimeter?
Meten is weten, je zou kunnen kijken of de spanning weg valt bij het starten of op contact zetten.

Volkswagen  Polo 6R 
Heb je een Multimeter?
Meten is weten, je zou kunnen kijken of de spanning weg valt bij het starten of op contact zetten.
inderdaad liep de memory spanning af richting de 9volt bij de auto starten.
zal radio morgen even eruit halen en op ander 12v apparaat zetten en testen.

vw  polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!