Wie kan mij helpen mijn achteruitkijk camera werkend te krijgen?!

Ik heb 2 jaar terug een Polo 6R gekocht waar de vorige eigenaar een RCD 330 radio (6RD035187B - Desay brand) in had geïnstalleerd. Ik kreeg bij het achteruitrijden altijd de melding "The Rear View camera system is not available". Na veel Google'n en YouTube video's kijken durfde ik het aan en besloot op Ali... een "Badge Flip Emblem Rear View Camera for VW" te bestellen en zelf in te bouwen.

Ik heb alles werkend gekregen behalve dat er beeld van de camera op het scherm van de RCD 330 komt. Even is er een zwart beeld met de tekst "Look! Save to Move?" en daarna weer de melding "system is not available". De camera klapt mooi uit bij het in zijn achteruit zetten en klapt naar een paar seconden weer terug als je de auto uit zijn achteruit haalt. De vergrendeling en het openen van de achterklep doet het ook prima. Ik heb heel wat heen en weer gemaild met de verkoper op Ali... maar dat leverde geen passende oplossing op. Ik sta nu op het punt om de camera er weer uit te halen en te retourneren als defect bij levering.
Toch zal ik de camera heel graag werkend krijgen en volgens mij moet het ook gewoon kunnen als ik dat zie bij anderen die mij voor gegaan zijn.

Ik voeg hier een paar schema's toe van hoe ik de bedrading van de camera nu heb aangesloten. Wie ziet er iets op dat ik verkeerd heb aangesloten?
Alvast heel erg bedankt voor het meekijken en ik kijk uit naar jullie reacties.
 

Bijlagen

  • Bedrading schema 01.jpg
    Bedrading schema 01.jpg
    396 KB · Weergaven: 38
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!