wie stoort zich ook aan hooftsteunen niet strak op de stoel?

hallo ik stoor me erg aan de hooftsteunen die niet helemaal naar beneden kunnen zodat ze strak op de stoel komen!!!!!
dit ga ik morgen verhelpen zodat hij wel helemaal nar beneden strak op de stoel komt.
zal ook een paar foto's maken van de stappen die je moet volgen om het ook te doen.
 
Re: wie stoort zich ook aan hooftsteunen niet strak op de st

Hmm ik heb de hoofsteun van de achterbank inderdaad altijd op z'n laagste stand (anders storen ze me in het achteruit kijken), maar volgens mij willen deze bij de 9N nog wel helemala naar beneden. Althans, bij mij zitten ze strak op de leuning.

De hoofdsteunen van de voorstoelen irriteer ik me op een andere manier aan, ze zijn te makkelijk te verstellen... licht tikje is voldoende om ze weer naar beneden of boven te stellen...
 
Re: wie stoort zich ook aan hooftsteunen niet strak op de st

ik denk dat cornesagt de hoofdsteunen aan de voorzetels bedoelt
als je deze op laagste zet, zie je nogatijd de 2 staafjes, gaat dus niet helemaal tot onder


heb deze bij mij nog niet aangepast
maar is niet moeilijk, gwn stukje afslijpen, heb dat nogal eens gedaan !
 
Re: wie stoort zich ook aan hooftsteunen niet strak op de st

Je moet gewoon zorgen dat de bovenkant van de hoofdsteun gelijk staat met de bovenkant van je 'bolleke' dan zit je het veiligste en doen de hoofdsteunen ook waar ze voor gemaakt zijn ;)
 
Re: wie stoort zich ook aan hooftsteunen niet strak op de st

Bas zei:
Je moet gewoon zorgen dat de bovenkant van de hoofdsteun gelijk staat met de bovenkant van je 'bolleke' dan zit je het veiligste en doen de hoofdsteunen ook waar ze voor gemaakt zijn ;)

En dan zit er waarschijnlijk een stukje ruimte tussen de stoel en de hoofdsteun.. :oops: :oops:
 
Re: wie stoort zich ook aan hooftsteunen niet strak op de st

Bas zei:
Ja maar dat maakt niet uit, je hebt toch geen ogen in je achterhoofd en veiligheid gaat voor ;)

Dat bedoelde ik ook.
Als je de juiste hoogte insteld heb je ook een gat van 2 cm ertussen.
Dus die 2cm afzagen heeft dan niet zoveel nut.
 
Re: wie stoort zich ook aan hooftsteunen niet strak op de st

het oog wil ook wat en ik vind het beter kijken zo en ze staan nog hoog genoeg voor de veiligheid.

de meeste hebben ook lm velgen op hun auto zie je zelf ook niet toch Big Grin :lol: Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!