Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welk bouwjaar is jouwe?Ik rijd al paar jaar zonder DPF nooit echt problemen gehad. Je behoud gewoon euro5 alleen moet je wel na volgend jaar 15% extra betalen. Dat is nu nog niet. Maar ik heb mijne ook niet geregistreerd, dus dan betaal je gewoon normale wegenbelasting.
Dit gaat helaas niet op... Als je auto boven een bepaald bouwjaar zit (2009/2010) moet je gewoon voldoen aan de gestelde eis van een DPF..Ik rijd al paar jaar zonder DPF nooit echt problemen gehad. Je behoud gewoon euro5 alleen moet je wel na volgend jaar 15% extra betalen. Dat is nu nog niet. Maar ik heb mijne ook niet geregistreerd, dus dan betaal je gewoon normale wegenbelasting.
Is wel mogelijk maar alleen onder bouwjaar 2011, daarboven heb je dikke vette pech. Eruit slopen kan altijd maar zijn weinigen die het willen doen en je kan er problemen mee krijgen, vroeg of laatDit gaat helaas niet op... Als je auto boven een bepaald bouwjaar zit (2009/2010) moet je gewoon voldoen aan de gestelde eis van een DPF..
Omkeuren is, naar mijn mening, niet mogelijk
Ja maar onder de 2011 kan je hem laten omkeuren ook als hij af-fabriek er op zat, boven 2011 niet. Rare regels allemaalvolgens mij geld dit enkel voor auto's die niet fabrieksaf met een DPF geleverd zijn. Anders moet ie aanwezig zijn (WOK melding, auto voldoet niet meer aan de eisen waarmee deze is toegelaten op de openbare weg)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.