Te koop aangeboden
Wieldoppen set voor de Volkswagen Polo 6R >2009
Ideaal voor de aankomende winter periode voor op uw staalvelgen
Passen op alle 15 inch staalvelgen.
Nieuw en origineel
Set = 4 wieldoppen
Per set 20 euro
Ophalen / verzenden ( €6,95 voor de koper) beide mogelijk
mvgr Sam
Bekijk bijlage 5398
Gezien, is beantwoord. mvgrIk heb interesse, ik heb je al een PB tje gestuurd.
Gezien, is beantwoord. mvgr
Nee hoor, heb meerdere sets!Dus hij kan naar het archief?
Ben je mooi klaar mee, worden als nieuw verkocht maar zitten ondertussen vol met krassen en stoeprand schade. Inderdaad terug sturen en geld retour.
En ik mag hopen dat deze topic ook meteen wordt verwijderd, want zo gaan we hier niet met elkaar om.
Op zich wel weer netjes maar..........verkeerde zending? Waarschijnlijk heeft er nu iemand nieuwe wieldoppen voor 5 euro gekregen? Da's dan weer slordig.Verkeerde zending, ik stort de 20 eu terug wieldoppen mag je houden
mvgr
Met alle respect naar jou toe [MENTION=5255]crosspolo2014[/MENTION]; maar je begint nu wel een azijnpisser te worden zeg. Hij geeft je je geld terug + je mag ze houden en vervolgens blijf je doorzaniken dat je ze niet wilt. Dan flikker je ze toch in de prullenbak?
Ik begrijp best je frustraties maar het is ook niet bevordelijk voor het forum om zo door te gaan. Ik zou, als ik jou was, iemand blij mee maken. Je hebt je geld al terug, geef ze gratis aan iemand tegen verzendkosten ofzo.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.