Wielkracht

Wielkracht B.V. zit ik 5 minuten vandaan, op zich leuk bedrijfje met wat velgen in de showroom...
Was kort geleden 2x heen geweest! Als ik eerlijk moet zijn zijn bijna alle velg leveranciers identiek aan mekaar.

Kwaliteit van de velg is uiteraard bij origineel hoogwaardig, imitatie uiteraard minder net afgewerkt, zwaarder, etc ,etc. Ook gaat het er meer om des te zuiniger jij met je velgen bent des te langer ze mooi blijven, al rij je met imitatie velgen.

Naar mijn mening heb je geen verkeerde aankoop gedaan. Succes met de velgen wees er zuinig op zullen mooi staan onder de auto.

groetekes,

Enzo
 
Hey Enzo,

Aangekocht heb ik ze nog niet, sta wel op het punt van. Ik ben wat betreft onderhoud altijd zeer strikt, dus
dat zal geen probleem zijn. Het gaat mij gewoon om een velg die er goed uitziet, natuurlijk zijn ze minder mooi dan
origineel, dus niet dat ze last hebben van corroderen ed. Maar ik ben genoeg overtuigd, voor de winter zullen ze zeker niet
misstaan:) Bedankt!
 
Ha Royke,

Op orgineel lijken ze wel hoor, maak je daar niet druk om. Ik heb ze ook gehad onder mn vorige polo en ze blinken mooi!

image_01-1.jpg


Had de mijne bij wheelpoint gekocht te uden! :-( Stick Out Tongue Pas wel op voor strooizout! :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!