Xenonlampen voor oem bi-xenon

onlylyon

Bekend lid
Heren,

Heb onlangs een setje Bi-Xenon koplampen uit 2015 liggen en wil ze binnenkort aansluiten. Alleen valt me op dat de originele xenonlampen niet zo wit zijn als de LED's van de koplamp. Ik vroeg me af welke lampen jullie er in hebben, of ze bevallen (lichtopbrengst, etc.) en of ze wat meer 'matchen' bij de LED's. Zou graag de xenonlampen zo dicht mogelijk bij de kleurtemperatuur van de LED's willen laten komen, staat wel zo mooi! ;) Hoor het graag en alvast bedankt! :)

VW  Polo 6R 
Of gewoon 2 nieuwe lampjes kopen van 6000k.. Dit is wit met een heeeeeele lichte blauwe gloed. Perfect voor bij led.
Origineel zit xenon ongeveer op 4300k.

VW Polo  BlueGT 
dan moet je op zoek naar een setje koplampen uit 2011/2012 die hebben een wat gelere LED die past bij de xenon lampjes.
de latere versies (vanaf MJ2013 ongeveer) hebben de blauwere LED, want hip.
Hahaha, na lang zoeken eindelijk een mooi setje voor een goede prijs gekocht.. dus ik hou het maar bij deze! ;)

Of gewoon 2 nieuwe lampjes kopen van 6000k.. Dit is wit met een heeeeeele lichte blauwe gloed. Perfect voor bij led.
Origineel zit xenon ongeveer op 4300k.
Ja heb het idee dat die LED's ook zeker richting de 6000K gaan, kan nergens de exacte waarde vinden.. maar het is inderdaad de bedoeling om 2 nieuwe xenonlampen te kopen. Nog tips wat betreft merk en dergelijke?

Laatst bewerkt door een moderator:
VW  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!