Zonnebril houder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uit bovenstaande reacties maak ik dus op dat ze er zijn, maar waar dan??
Kan inderdaad altijd overwegen om het zwart te spuiten maar dan zal ik er toch eerst een moeten hebben....
Dus mocht iemand een mogelijkheid / adresje weten hoor ik het graag.

Even zoeken op ebay .de naar vw brillenfach. Wel even letten op de goeie maat, ze zijn verkrijgbaar in twee maten. Die voor Passat en Beetle zijn te groot voor een Polo. :wink:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wilde laatst ook mijn brillenhouder monteren maar toen ik de handgreep wilde demonteren zag ik geen schroefjes. Dus vraag 1: hoe haal ik de handgreep eraf?
en vraag 2: kan ik de brilhouder dan nog wel monteren?

je steekt er 2 schroevendraaiers in en je klikt hem er uit ( per kant meen ik )
monteren moest met een plug (staat ergens beschreven waar weet ik niet )

hopelijk heb je er wat aan

groeten ger

Oké bedankt voor de tip, dat met die pluggen heb ik hier ergens gelezen. Eerst maar de handgreep eruit dan verzin ik er wel iets op.

Hier staat een (duitse) howto met duidelijke plaatjes:

Brillenfach vom Bora im 6R einbauen - polo9N.info

bild10-1.jpg

Zelf heb ik het ook gedaan met deze pluggen:

Fisher PD10.jpg
Fisher PD10, te halen bij elke bouwmarkt. Je gebruikt ook de schroeven die bij de pluggen zaten. Ik dacht dat ze te lang zouden zijn, maar je hebt ruimte over.

Het is gelukt heren, ik heb foto's gemaakt dus kan een "how to" maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!