Apple Carplay polo 6C

Beste leden,

Ik vroeg mij af of mijn systeem geschikt is voor Apple Carplay? Ik kan namelijk slecht vinden of ik een MIB1 of MIB2 he.

Bijgevoegd een foto van het model. Ik dacht altijd dat het alleen een kwestie was van de USB-port laten vervangen(iets met dat daarin de licentie zit).

Ik hoor het graag!
 

Bijlagen

  • IMG_1600.jpeg
    IMG_1600.jpeg
    2 MB · Weergaven: 42
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
Blijkbaar heb ik de MIB2. Deze is geschikt voor Carplay alleen moet ik dan nog de usb port laten vervangen denk ik?
 

Bijlagen

  • IMG_1602.jpeg
    IMG_1602.jpeg
    19.9 KB · Weergaven: 16
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
Houdt de Menu knop ingedrukt tot dat je een nieuw menu krijgt. Selecteer dan Software. Aan de hand van de software train kan je erachter komen welke MIB unit jij hebt.

The SW Train Version ( MST2 _ EU _ VW _ 0891 D/T ) is composed as follows:

MST2 = MIB2 standard device
EU = European variant (US = USA / CN = China)
VW = vehicle brand (AU = Audi)
P = production / factory version (E = developer version / K = customer service)
0891 = firmware 0891
D = Delphi unit
T = Technisat/Preh
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Ik ben er inmiddels achter dat het een MIB2 is. Nu moet ik denk ik flink betalen om carplay vrij te schakelen? Correct me if I’m wrong.
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
Ik ben er inmiddels achter dat het een MIB2 is. Nu moet ik denk ik flink betalen om carplay vrij te schakelen? Correct me if I’m wrong.
Zeker niet, niet via de dealer doen. Via marktplaats vind je vaak al iemand die het voor een kleiner bedrag kan doen. Bij de dealer betaal je €400 heb ik laatst gehoord.
Je kan ook kijken wat het systeem zegt als je drukt op: Menu —> App Connect —>, als daar staat “vrij schakelen” of iets dergelijks, dan moet je hem laten vrij schakelen.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Ik heb volgens mij wel App Connect staan. Maar nergens carplay of android auto.

Ik heb het ook al eens getest maar Carplay werkte toen niet. Ik kreeg iets met “geen geschikt toestel herkend”
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
Beste leden,

Ik vroeg mij af of mijn systeem geschikt is voor Apple Carplay? Ik kan namelijk slecht vinden of ik een MIB1 of MIB2 he.

Bijgevoegd een foto van het model. Ik dacht altijd dat het alleen een kwestie was van de USB-port laten vervangen(iets met dat daarin de licentie zit).

Ik hoor het graag!
Deze is niet geschikt voor carplay. Alleen mirrorllink
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
Ik heb volgens mij wel App Connect staan. Maar nergens carplay of android auto.

Ik heb het ook al eens getest maar Carplay werkte toen niet. Ik kreeg iets met “geen geschikt toestel herkend”
App Connect is Apple CarPlay of Android Auto. Wordt ondergebracht onder App Connect
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Carplay is niet mogelijk op dit model, ik heb zelf ook de 3Q0035874 en hier is alleen Mirrorlink op beschikbaar. Voor Carplay zou je de 3Q0035874 A/B/C variant moeten hebben. Als ik mij niet vergis hebben alleen de Polo's vanaf mid/eind 2015 de Carplay als optie.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90PK 
  • Leuk
Waarderingen: Rainesh
Ik hou het sowieso bij OEM dan maar wat duurder. Dan laat ik het mijn garage gewoon doen die kunnen het ook als het goed is. Bedankt voor de tips en hulp aanbiedingen!
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!