Voor orde en netheid, zet even een spatie voor Franklin en ugur
U is correct, wordt bij de volgende aanmelding meegenomen
Voor orde en netheid, zet even een spatie voor Franklin en ugur
Ik ben ook aanwezig als ik een driver heb- Polobm6r
- pigeon
- Rosinfield
- Zikuno
-franklin
-Ugur
- Marco van der schaaf
- Bryan
- racoon
- Noenoe
- Steve AW R-Line
OVB:
- Nielsbuegt
- Tygo
- Syste
- David97
Even een up 2 date, ik hou van orde en netheid
Waar kan ik jouw aan herkennen?Ja, jou herken ik snel genoeg aan je auto. Maar de anderen?
ik ben ook OVB aanwezig- Polobm6r
- pigeon
- Rosinfield
- Zikuno
-franklin
-Ugur
- Marco van der schaaf
- Bryan
- racoon
- Noenoe
- Steve AW R-Line
OVB:
- Nielsbuegt
- Tygo
- Syste
Even de lijst up 2 date gemaakt, volgens mij niemand vergeten/ verkeerd geplaatst.
Ik ook, maar ik had de poll al beantwoord, daar staat iedereen in toch?ik ben ook OVB aanwezig
Op een of andere manier vinden ze het makkelijk om elke keer het topic omhoog te kicken met een lijst waar de poll in eerst instantie voor gemaakt is.Ik ook, maar ik had de poll al beantwoord, daar staat iedereen in toch?
Dacht dat ik daar al iets over had gezegd, maar zie dat nu niet meer. Enfin, uiterlijk heel gewone witte Polo GTI en lichtgewicht oudere jongereWaar kan ik jouw aan herkennen?
Op een of andere manier vinden ze het makkelijk om elke keer het topic omhoog te kicken met een lijst waar de poll in eerst instantie voor gemaakt is.
Niet zo negatief, ik wist niet dat je zo ook de personen kon terug vinden die gaan of twijfelen, probeerde gewoon een beetje orde te houden.
Ik dacht dat @Steef Timmermans ook zou komen?
GezelligKom misschien even gluren.
Jammer zeg! Ik had uw GTI graag willen zien!Ik moet me helaas excuseren. Heel stom, maar ik had buiten de eerste verjaardag van mijn kleinzoon gerekend. Ik zag er naar uit een aantal van jullie te ontmoeten. Een andere keer dan maar.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.