Precies en de waterpomp mee vervangen.
Wanneer distributieriem vervangen VW Volkswagen Polo? Alle intervallen
Wanneer distributieriem vervangen VW Polo? Alle intervallen zowel diesel als benzine motoren. O.a. 1.0 1.2 1.4 1.6 1.8 i 16V GTI TDI T FSIautobaak.nl
Ik zou het 10.000 km eerder doen dan voorgeschreven.
Dan kan je er weer 210 tegenaan. Stel je vervangt hem bij 100 zou ik hem bij 310 vervangen. Idd waterpomp mee vervangen, bij 1.4 tdi wel een bekend kwaaltje met vastlopende solenoidIk snap dat bij de eerste keer dat het mee gaat tot 210dkm maar ik bedoel als het al vervangen is hoelang kan je dan nog mee rijden?
mijn ervaring is dat bij de vervangende waterpomp de solenoid buitenwerking word gesteld. Deze word dan enkel nog gemonteerd om foutcodes te voorkomen. Het kanaaltje is intern afgedopt.Dan kan je er weer 210 tegenaan. Stel je vervangt hem bij 100 zou ik hem bij 310 vervangen. Idd waterpomp mee vervangen, bij 1.4 tdi wel een bekend kwaaltje met vastlopende solenoid
En om de 210.000km is het juiste antwoord voor jouw polo.
Yep! Solenoid is letterlijk een electomagneet.wat is een solenoid? Is dat het magneet gedeelte wat vaak vast komt te zitten bij de electronische waterpompen?
Ja uiteraard zeggen ze dat, kunnen ze lekker cashen .ContiTech verwijst op hun website elke 120,000 kilometer..
Als je slijtage zie ben je eigenlijk al te laatHoe controleer je of het verstandig is om te vervangen? Kan je slijtage goed zien?
Dat zeggen ze niet om alleen maar te cashen lijkt mij, zal wel een kern van waarheid achter zitten. Maar sowieso 120k met een gemiddelde van ongeveer 15 a 20k kilometer per jaar dat je rijd is dat elke 6 - 8 jaar. Zo'n distributie setje inclusief waterpomp kost de wereld ook niet, voor hooguit 250 euro ben je klaar als je het zelf kunt monteren.Ja uiteraard zeggen ze dat, kunnen ze lekker cashen .
Distributieset van een Polo gaat gewoon 210k of 10 jaar mee zoals door VW aangegeven. Als je het eerder vervangt dan dat ben je gewoon geld door de plee aan het spoelen.Dat zeggen ze niet om alleen maar te cashen lijkt mij, zal wel een kern van waarheid achter zitten. Maar sowieso 120k met een gemiddelde van ongeveer 15 a 20k kilometer per jaar dat je rijd is dat elke 6 - 8 jaar. Zo'n distributie setje inclusief waterpomp kost de wereld ook niet, voor hooguit 250 euro ben je klaar als je het zelf kunt monteren.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.