hoe weet je of je lowline of highline hebtDit noemen ze het verschil tussen een Low-line camera en High-line camera. Waarschijnlijk kun je dit niet instellen en heb je een low-line camera gemonteerd
Op de polo AW had je geen keuze.Ik vraag mij af waar deze instellingen te vinden zijn?
Ik heb ook een camera en mijn lijnen blijven ook staan, zou toch vreemd zijn als in een GTI een low line camera gemonteerd zit.
Oke, mijn Polo is full option de achteruitrij camera zat in het comfort pakket. Ik had geen optie om lowline of highline te kiezen.kan goed hoor, op een passat bijvoorbeeld zit standaard een lowline camera, als je RVC als optie bestelt. highline camera is een extra optie (meedraaiende lijnen) en 360 cam ook.
Vervangen voor een highline ga ik het niet, heb ook automatisch inparkeren dus die mee draaiende lijnen heb ik eigenlijk niet nodig.Op de polo AW had je geen keuze.
Is allemaal lowline, de gewone lijnen draaien wel mee.
De parkeerlijnen niet.
Vervangen voor een highline zou wellicht mogelijk zijn.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.