Dit is echt vet! Waar heb je Eibach schroefset gekocht en wat kostte die? Heb je hem zelf verlaagd of in een garage laten doen?
Via mijn garage laten doen, totaal was ik inclusief montage en uitlijnen € 1075,- kwijt
Dit is echt vet! Waar heb je Eibach schroefset gekocht en wat kostte die? Heb je hem zelf verlaagd of in een garage laten doen?
@Jossa80 ik ga mijn R-line binnekort verlagen met een set van KW, maar ik merk nu vaak al dat de voorbumper schraapt bijv. Bij het uitrijden van een ondergrondae garage omdat hij ook vrij laag hangt vergeleken met een gewone 6R. Kun jij nog gewoon over drempels en in parkeergarages ?
Gr. Noel
rij je nu met 18 of 17 inch ? dat scheelt nogal kwa rijhoogte. hij ziet er trouwens echt strak uit !
met 17 zal je iets meer schrapen dan met 18 maar dat gaat eerder aanlopen natuurlijk
Het hangt ook veel af van de breedte en et van de velg. Met mijn 18" schuur ik redelijk makelijk tegen de plastieken modderkuip (8j et 35 met 215/35/18), nu met mijn winterbanden kan ik nog zakken als ik zou willen zonder problemen. (7j et 38 215/35/17)
Qua rijhoogte +- gelijk met 17 als 18.
Ik denk dat wel beter is dat ze minder snel vastzitten maar je trekt ze wel snel kapot met een schroefsettang natuurlijk. Ik dacht eerlijk gezegd eerst ik ga voor KW want dat kost wat meer maar is ook meer kwaliteit. Nu ik AP en KW zo naast elkaar zie scheelt t echt heel weinig tussen die twee.kw en ap zijn vergelijkbaar met elkaar als je kijkt hoeveel ze kunnen zakken
het enige jammere wat ik dan weer vindt,je betaalt behoorlijk veel voor z'n kw setje en dan zitten daar plastieke stelringen op.
(wat bij mij al voor problemen heeft gezorgd) deze zijn dus nooit zo sterk als inox of van wat het materiaal ook mag zijn bij ap.
kost mij weer eens een 25euro voor z'n nieuwe te plaatste en weer een hele hoop werk, beetje jammer maar voor de rest zeer tevreden over kw
et 33,5 waren et30 ?? wat bedoel je rammie ? Over dat boutje waar ze op aanlopen dat gebeurt bijna altijd miss met plattere banden niet, volgens mij kan dat niet heel veel kwaad en slijten ze vanzelf af of breken af geloof ik. Sid rijdt ook met et30 en verlaagd hij kan je er wel meer over vertellen.wil mij gti ook heel graag verlagen maar ben bang dat hij gaat aanlopen met mijn abt wielen et 33,5 waren et30 maar dat liep aan op mn boutje van spadscherm.
wat ik trouwens heel raar vind want er zit een tuv keuring op en zou niet mogen maar liep wel aan.
ik wil graag een eibach of bilstein set maar durf het niet aan.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.