Plastic is al los, eerst die ene bij de achterbank lostrekken en dan kan je bij 2 schroeven van het andere gedeelte.. Dan in kofferbak nog 1 schroef los en voorzichtig loshalen. Dealer heeft mij stekkertje gegeven wat ik in zekeringkast kan prikken (als het goed is)Met de zoekfunctie gebruik ik vast weer de verkeerde zoek termen.. Kan iemand mij vertellen hoe ik een extra draad in de zekeringkast kan bijplaatsen? En wat ik dus moet kopen (wat je in de zekeringkast prikt) het draadje kom ik wel uit
En iemand die weet hoe ik het plastic weg kan halen links in de kofferbak? Bedoel dus dat grote stuk wat onder de gordel ongeveer zit.
Via een van onze sponsors: https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/vcds-coderen-op-afstand.15929/Vraagje,
Ik heb sinds vorige week een VW polo 1.0 TSI met 115pk uit 2018, ik vroeg me af wat voor VCDS opties je hier op aan/uit kan zetten en wie dit voor mij zou willen doen? Lees op internet van alles maar niks concreets.
Voorzijde bedoel je?Een 6R hoort toch koppelstangen te hebben? Ik heb geen bevestigingspunten voor de montage van koppelstangen... Vaag..
Guys, ik heb hier al even een snelle zoektocht aan gewaagd, maar zo snel ook geen antwoord kunnen vinden.
Auto: 2012 Polo 6r 1.2 TSI met 256mm voorremmen
Wil: 312mm remmerij voor
Heb nu een set van een Audi TT gevonden, 1999-2007, remklauw, schijf, remblokken. Past dit zo 1 op 1 op mijn auto of heb ik ook adapters nodig voor die klauwen.
Ja voorzijde, maar er zijn geen montagepunten voor de verkorte stangetjes zei de garage, ik heb ze standaard ook niet eronder zitten.Voorzijde bedoel je?
Achter zitten ze niet.
Je heb een stang nodig die van links naar rechts loopt.
En deze zit bevestigd aan de veerpoot.
Vooras 1ZC = 288mmIs er hier iemand op het forum met een Polo 6r met 288mm remmerij wiens kenteken ik mag gebruiken?
€ 7,82 45%OFF | Long Automotive Hose Clamp Pliers Straight Throat Tube Bundle Clamp Removal ToolHeel internet afgestruind voor een luchtfilter slangklemtang. Enkel tangen gevonden voor brandstofleidingen etc.
Iemand idee waar ik deze tang kan halen?
Met een waterpomptang is het een geklooi altijd.
Thanks!€ 7,82 45%OFF | Long Automotive Hose Clamp Pliers Straight Throat Tube Bundle Clamp Removal Tool
Lange Automotive Slangklem Tang Rechte Keel Buis Bundel Clamp Removal Tool - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.