Ja 7,5j is wel beter als je laag wilt gaan jij rijd een 6r?Ben nu wel aan het kijken naar een andere wielen deze zijn 8j breed en wil graag 7.5j hen jij misschien nog ideeën.
Volkswagen
Polo aw Gti
2.0
Ja 7,5j is wel beter als je laag wilt gaan jij rijd een 6r?Ben nu wel aan het kijken naar een andere wielen deze zijn 8j breed en wil graag 7.5j hen jij misschien nog ideeën.
Ja dan 7,5j 18 en hoge et en laag gaan haha
De eta beta venti r heb ik onder mijn Polo 6r gehad stond erg dikja klopt daar ben ik naar op zoek eta beta venti r of Mb desing lv1. Maar is bijna niet in nederland
heb je misschien nog fotos van toen ben wel benieuwdDe eta beta venti r heb ik onder mijn Polo 6r gehad stond erg dik
Ga ik zo plaatsenheb je misschien nog fotos van toen ben wel benieuwd
Hey heb m al sinds 2019 nieuw gekocht en nog steeds erg blij mee is niet mijn daily maar meer meeting/show autoVan harte gefeliciteerd met de gti,hoop dat je er net zoveel plezier van gaat hebben als ik (tot nu toe nog elke dag een feestje).
Yup sinds 2019Volgens mij heeft ie m al een tijdje (2,5 jaar ) en zeker plezier.
Nou word wel een Polo Clubsport en de pk's gaan binnenkort groeien ja hahahaWordt het een Clubsport s. Ook kwa PKs
DankjeHele mooie polo, toevallig heb ik je niet lang geleden zien rijden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.