Nou nou, als je op de foto hierboven die zwarte aan het einde ziet (van wie was die ook alweer) die spiegelt nogDie van mij valt ook wel mee
Maak je over een smerige Polo maar geen zorgenVolgende keer probeer ik er ook bij te zijn mannen!! Als ik er zondag bij was geweest, was ik de enige vrouw geweest met een vreselijk smerige Polo....
Oh die zwarte Bluemotion van @blommie ? hahaNou nou, als je op de foto hierboven die zwarte aan het einde ziet (van wie was die ook alweer) die spiegelt nog
Moet ik m'n nickname veranderen in 'Die Bruine'?Witte achterkantjes??? Ik zie maar 1 witte,voor de rest nog 2 zwarte, 2 grijze en 1 bruine op de eerste foto
Hahaha nee dat hoeft niet. Ik denk dat hij de volgende keer wel weer echt wit isMoet ik m'n nickname veranderen in 'Die Bruine'?
Daar heb ik namelijk hele andere associaties bij....
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.