Goed bezig. Waarom wil je ACT uit hebben? Is toch best mooie techniek of zijn er nadelen die ik over het hoofd zie?
Dat is het ook wel alleen bij vw merk je het als je ineens op het gas gaat dat je toch een soort schokje krijgt en dat vind ik irritant.Goed bezig. Waarom wil je ACT uit hebben? Is toch best mooie techniek of zijn er nadelen die ik over het hoofd zie?
Heb een handbak kan ook zijn dat ik te snel op het gas ga het is alleen als de act aan staat wat te zien is aan het eco symbool in de tellerIs dat schokje niet dat de DSG van versnelling wisselt ivm de acceleratie ipv de ACT?
De T-Cross heeft ACT en merk geen schokjes bij wisselen tussen 2 en 4 cilinder modus.
Zuinig is 't zeker, bij 80km wegen soms wel 1 op 30
niet erg ja dat zou ook kunnen het is alleen als hij eco aangeeft maar hopelijk kunnen ze deze ecu al kraken dan ben ik daar allemaal vanafJa idd als de ECO bovenin wordt weergegeven is de 2 cilinder modus actief.
De turbo moet natuurlijk wel oppakken, misschien dat die vertraging de schok geeft
(had ten onrechte aangenomen dat je een DSG had )
ja het lijkt me ook heel dik.De pre-facelift R-line had dat geperforeerde.
In de T-Cross heb ik dat, in de Polo gewoon "normaal" rondom.
Ziet er wel netjes uit
Niet alleen het stuur!Stuurtje ziet er lekker uit
De leaseauto van mijn schoonmoeder is een Audi A3 met ACT.Tevens nog de ouderwetse gedachte dat het me niet goed lijkt motorisch als die 2 zuigers steeds buitenspel gezet worden.
ieder zijn eigen keuzeDe leaseauto van mijn schoonmoeder is een Audi A3 met ACT.
Nu 235dkm op de teller en altijd met ACT actief rondgereden. Kan vertellen dat het niks opmerkelijks doet m.b.t. onderhoud of slijtage aan de motor.
Het voelt soms inderdaad wel heel brak met gekke schokjes tijdens het rijden. Komt niet door DSG, want dat is een handbak.
Daarnaast heel zuinig in 2-cyl modus.
Eerlijk gezegd zou ik het juist willen in mijn eigen auto. Vol vermogen wanneer ik wil en minder vermogen maar wel een veel beter verbruik op lange stukken.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.