Door een beetje geluk rij ik al sinds januari in een Polo AW Comfortline Bussines als huurauto. Maar nu ik de kans krijg om zelf een auto uit te zoeken heb ik hem helemaal naar mijn wensen kunnen samenstellen. Ik heb ook nog wel even gekeken naar de Golf, maar ik vond de value for money bij de Polo veel hoger. (M'n bijtelling zou ongeveer 150 tot 200 euro hoger zijn als ik de Golf vergelijkbaar zou uitrusten als de Polo.)
De Polo waar ik nu in rijd is een handgeschakelde 95pk, dus ik ben heel benieuwd hoe de rijervaring is met een 20pk sterkere DSG. Heeft er iemand ervaring mee?
Begin deze week is die door de leasemaatschappij besteld! Verwachte levering; eind oktober. Ik had eigenlijk gehoopt dat die iets eerder geleverd zou kunnen worden zodat ik nog wat profijt zou hebben van het open dakkie.
Volkswagen Polo Highline - Reflex Silver
1.0 TSI 85 kW 115 pk 7 versn. DSG
De Polo waar ik nu in rijd is een handgeschakelde 95pk, dus ik ben heel benieuwd hoe de rijervaring is met een 20pk sterkere DSG. Heeft er iemand ervaring mee?
Begin deze week is die door de leasemaatschappij besteld! Verwachte levering; eind oktober. Ik had eigenlijk gehoopt dat die iets eerder geleverd zou kunnen worden zodat ik nog wat profijt zou hebben van het open dakkie.
Volkswagen Polo Highline - Reflex Silver
1.0 TSI 85 kW 115 pk 7 versn. DSG
- Velgen 'Las Minas' Adamantium Dark, 16 inch lichtmetaal
- Executive pakket
- Advance pakket
- Zijruiten achter en achterruit getint
- Panoramaschuif-kanteldak
- Spiegelpakket
- Active Info Display
- LED pakket
- Model- & motoraanduiding op achterklep laten vervallen
- Lendensteunen in voorstoelen, verstelbaar