Ja lijkt er wel op hè? Maar dan 16 inch….?R32 volgens mij
Ja, dat ga ik natuurlijk doen. Heb de auto nog niet hier en was met wat ‘vooronderzoek’ bezig…Als het OEM is zal er een onderdeelnummer aan de binnenkant van de velg staan. Als je hierop zoekt zal je ongetwijfeld meer vinden over deze velg.
Nee hoor. Jarama velg van de VAG. Ook op Seat Leon blijkbaar…dit is een imitatie golf r32 velg
Beetje off topic maar weet niet of je naar zo’n type velg opzoekt bent. Maar wij hebben aez velgen liggen die precies zo’n type velg is.
Nee niet naar op zoek. Binnenkort bied ik deze velgen ws zelf aan…..Beetje off topic maar weet niet of je naar zo’n type velg opzoekt bent. Maar wij hebben aez velgen liggen die precies zo’n type velg is.
Onderwerp 'AEZ Steam 18 inch velgen +banden'
Aah kijk, geen probleem dacht haak er ff op in hahahaNee niet naar op zoek. Binnenkort bied ik deze velgen ws zelf aan…..
Aah kijk, geen probleem dacht haak er ff op in hahaha
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.