chucknorris
Bekend lid
Boeren, burgers en buitenlui 
Ik rij nu een tijdje met OEM bi-xenon (en adapters of van @crosspoloTSI of @iichel. Voor de lol
mrgreen: ) heb ik al eens OSRAM Coolblue 5000K D3S xenon lampen via Ebay besteld en gemonteerd. Doch vind ik nog steeds dat er onvoldoende lichtopbrengst is, zeker als ik vergelijk met een vanaffabriek systeem. Ik heb mijn lampen al eens op de wettelijke minimale daling gezet (5mm per strekkende meter), doch maakt dit niks uit. Na wat zoek en puzzel werk ben ik er achter gekomen dat er een weerstand in de adapter zit. Zoals ik het schema lees, zit die op de draad van de xenon.
Nu wil ik dus een nieuwe adapterset bestellen bij onze vrienden van Carsystems of bij Kufatec (of Vagshop, zelfde materiaal
).
Nu heeft Carsystems een extra draad die ik gok naar de BCM moet, is die toevallig voor de bochtverlichting oid? Het zelfde met de Kufatec kabels, MOET ik de extra draden aansluiten of, werkt het ook zonder?
Kan iemand zijn licht hier overlaten schijnen

Ik rij nu een tijdje met OEM bi-xenon (en adapters of van @crosspoloTSI of @iichel. Voor de lol

Nu wil ik dus een nieuwe adapterset bestellen bij onze vrienden van Carsystems of bij Kufatec (of Vagshop, zelfde materiaal

Nu heeft Carsystems een extra draad die ik gok naar de BCM moet, is die toevallig voor de bochtverlichting oid? Het zelfde met de Kufatec kabels, MOET ik de extra draden aansluiten of, werkt het ook zonder?

Kan iemand zijn licht hier overlaten schijnen

Laatst bewerkt:
Volkswagen
Polo BlueGT