Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Wmike, heb je er inmiddels al één gevonden? Ik ben ook op zoek en vraag me af of jij misscchien al ervaring hebt opgedaan.Beste polo rijders,
ik ben al enige tijd op zoek naar een mooie sport cold air intake.
Heb jij er een liggen die je niet gebruikt of een waar je van af wilt laat het mij dan even weten !
nee ik heb het nog niet gevonden of gekocht (andere hobby heeft even wat meer gevraagt)Hallo Wmike, heb je er inmiddels al één gevonden? Ik ben ook op zoek en vraag me af of jij misscchien al ervaring hebt opgedaan.
Als je nu naar hun site gaat, krijg je op hun home page de melding te zien dat je nog een week 10% korting krijgt als je tijdens een bestelling de code "Blackweek" invult.bij mij is die gewoon 400 op hun site heb je een link?
aanbieding klinkt zeker wel interessant
Als je nu naar hun site gaat, krijg je op hun home page de melding te zien dat je nog een week 10% korting krijgt als je tijdens een bestelling de code "Blackweek" invult.
![]()
Chiptuning & Performance Car Parts | JT-Products
JT-Products is gespecialiseerd in het aanbieden van auto specifieke en universele performance parts in verschillende prijsklasse en auto chiptuning.www.jt-products.nl
Ik las ergens op dit forum, dat VAG Techniek aangeeft dat montage van een CAI, door de koudere lucht, vermogenswinst zal opleveren. Hoeveel precies wordt niet aangegeven. Zelf denk / hoop ik rond de 5 %. Het zal dus ook afhangen van hoeveel vermogen er al is voor de montage van de CAI. Wat betreft de muffler delete heb ik geen idee.wat denk jij wat het met het vermogen doet een cai en muffler delete?
Dat ziet er goed uit! Misschien al tests gedaan wat betreft de invloed op het vermogen? Ben erg benieuwd!Ik liep tegen hetzelfde probleem aan voor mijn Blue GT dat er nergens een fatsoenlijke cold air intake verkrijgbaar is.
Ik heb er toen zelf 1 ontworpen en 3D geprint in ABS. Inmiddels zit ik nu aan me 2e prototype en ben ik met het 3e ontwerp bezig.. Waarschijnlijk kan ik voor een GTI ook wel iets ontwerpen/maken
Wel heb ik voor de GT de bestaande luchtfilterhuis gebruikt icm K&N inleg. Die is namelijk standaard al zeer goed.
Ik heb nu dus enkel de intake geprint, zie foto's
Erg netjes! Wat zou zoiets nou kosten?Ik liep tegen hetzelfde probleem aan voor mijn Blue GT dat er nergens een fatsoenlijke cold air intake verkrijgbaar is.
Ik heb er toen zelf 1 ontworpen en 3D geprint in ABS. Inmiddels zit ik nu aan me 2e prototype en ben ik met het 3e ontwerp bezig.. Waarschijnlijk kan ik voor een GTI ook wel iets ontwerpen/maken
Wel heb ik voor de GT de bestaande luchtfilterhuis gebruikt icm K&N inleg. Die is namelijk standaard al zeer goed.
Ik heb nu dus enkel de intake geprint, zie foto's
Ik heb tijdens de tuning nog gevraagd of ik een extra run mocht met de standaard intake maar helaas..Dat ziet er goed uit! Misschien al tests gedaan wat betreft de invloed op het vermogen? Ben erg benieuwd!
Jammer dat een extra run niet kon. Je zou dan het vermogensverschil op papier kunnen aantonen. Hoe is de sound?Ik heb tijdens de tuning nog gevraagd of ik een extra run mocht met de standaard intake maar helaas..
Er werd wel geroepen dat het zeker nut heeft!
Alleen kijkend naar de standaard intake zie je dat het aanzuigoppervlak al vrij beperkt is. In mijn ontwerp heb ik de volledige oppervlakte gebruikt en zo forceer je dus meer lucht richting je filterhuis.
De sound is naar mijn mening toch merkbaar veranderd! Je hoort het aanzuiggeluid en gas los geluid veel beter. Ik zal nog wel een filmpje maken als de nieuwe 3d-print erop gaat.Jammer dat een extra run niet kon. Je zou dan het vermogensverschil op papier kunnen aantonen. Hoe is de sound?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.