Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor het controleren! Dan verwacht ik inderdaad weinig reacties, wel leuk dat ik straks een van de weinige ben met een 1.5.Zojuist nog eens gecheckt, er staan er maar 5 op NL kenteken. Dus verwacht niet veel reacties![]()
Zojuist nog eens gecheckt, er staan er maar 5 op NL kenteken. Dus verwacht niet veel reacties![]()
ik denk dat het niet zo erg is als bij gti maar als je je midden demper weg haalt dat je ze wel kan krijgen.Beste leden,
Vraagje: heeft de 1.5 van die heerlijke scheetjes bij het terug/doorschakelen. Of wordt dit geblokkeerd? Zoja, is het mogelijk om deze alsnog te creëren?
Waar controleer je dat?
En ik ben daar 1 van!!Nooit geweten dat z'n website bestond! leuk om te weten, er zijn bijna 28 duizend Polo AW's waarvan 5 met een 1.5 TSI waarvan de meerderheid een ontzettend lelijke oranje kleur hebben!![]()
Jammer, maar bedankt! Hoe bevalt de auto kwa acceleratie en hoelang heb jij er destijds op moeten wachten? Ik heb m overigens in Reef Blue besteld.En nee, geen scheetjes .....
Nooit geweten dat z'n website bestond! leuk om te weten, er zijn bijna 28 duizend Polo AW's waarvan 5 met een 1.5 TSI waarvan de meerderheid een ontzettend lelijke oranje kleur hebben!![]()
Eerste week van februari besteld, op 31 mei de sleutels in handen gekregen.
De verwachting was dat mijn auto in Zuid Afrika geproduceerd zou worden met als gevolg een enorm lange transporttijd.
Mijn auto komt echter (nog) uit Spanje: Pamplona. dus vandaar de 3 maanden.
Ik vond de 105 pk Polo al vlot, de 110 pk lekker vlot door een iets andere koppelkromme.
Maar deze Polo vind ik gewoon snel. Pakt heerlijk op, trekt als het moet ook lekker door. En is tegelijkertijd gewoon stil en als ik een beetje bewust rij, ook relatief zuinig: rondje Noorwegen van 3443 km. met een gemiddeld verbruik van 1:18,2. En niet met een spons of ei onder het gaspedaal gereden: in Nederland en Duitsland 130-170 km/uur op de klok gehad.
In Noorwegen echt steile hellingen gereden, blok geeft totaal geen krimp, blijft gewoon sleuren. Een vrachtwagen inhalen: even kijken, gaspedaal naar beneden en gewoon gaan; niet nodig om de boel in S te zetten of handmatig een versnelling te kiezen. De remmen gaven overigens ook geen krimp.
Top om te horen, ik heb er nu nog meer zin in! Bedankt voor je reactie.Eerste week van februari besteld, op 31 mei de sleutels in handen gekregen.
De verwachting was dat mijn auto in Zuid Afrika geproduceerd zou worden met als gevolg een enorm lange transporttijd.
Mijn auto komt echter (nog) uit Spanje: Pamplona. dus vandaar de 3 maanden.
Ik vond de 105 pk Polo al vlot, de 110 pk lekker vlot door een iets andere koppelkromme.
Maar deze Polo vind ik gewoon snel. Pakt heerlijk op, trekt als het moet ook lekker door. En is tegelijkertijd gewoon stil en als ik een beetje bewust rij, ook relatief zuinig: rondje Noorwegen van 3443 km. met een gemiddeld verbruik van 1:18,2. En niet met een spons of ei onder het gaspedaal gereden: in Nederland en Duitsland 130-170 km/uur op de klok gehad.
In Noorwegen echt steile hellingen gereden, blok geeft totaal geen krimp, blijft gewoon sleuren. Een vrachtwagen inhalen: even kijken, gaspedaal naar beneden en gewoon gaan; niet nodig om de boel in S te zetten of handmatig een versnelling te kiezen. De remmen gaven overigens ook geen krimp.
Ik zou eerder denken door het verwijderen van de OPF/katalsator dat het effect geeft? Misschien even vragen bij de tuningboer. Ben ook erg benieuwd of dit mogelijk is.ik denk dat het niet zo erg is als bij gti maar als je je midden demper weg haalt dat je ze wel kan krijgen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.