1.5 150 PK Scheetjes

Thomas_AW

Bekend lid
Beste leden,

Vraagje: heeft de 1.5 van die heerlijke scheetjes bij het terug/doorschakelen. Of wordt dit geblokkeerd? Zoja, is het mogelijk om deze alsnog te creëren?
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R 
Zojuist nog eens gecheckt, er staan er maar 5 op NL kenteken. Dus verwacht niet veel reacties Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R 
Zojuist nog eens gecheckt, er staan er maar 5 op NL kenteken. Dus verwacht niet veel reacties Stick Out Tongue
Bedankt voor het controleren! Dan verwacht ik inderdaad weinig reacties, wel leuk dat ik straks een van de weinige ben met een 1.5.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R 
Beste leden,

Vraagje: heeft de 1.5 van die heerlijke scheetjes bij het terug/doorschakelen. Of wordt dit geblokkeerd? Zoja, is het mogelijk om deze alsnog te creëren?
ik denk dat het niet zo erg is als bij gti maar als je je midden demper weg haalt dat je ze wel kan krijgen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI, 
Nooit geweten dat z'n website bestond! leuk om te weten, er zijn bijna 28 duizend Polo AW's waarvan 5 met een 1.5 TSI waarvan de meerderheid een ontzettend lelijke oranje kleur hebben! :mrgreen:
 
.  . 
Eerste week van februari besteld, op 31 mei de sleutels in handen gekregen.
De verwachting was dat mijn auto in Zuid Afrika geproduceerd zou worden met als gevolg een enorm lange transporttijd.
Mijn auto komt echter (nog) uit Spanje: Pamplona. dus vandaar de 3 maanden.

Ik vond de 105 pk Polo al vlot, de 110 pk lekker vlot door een iets andere koppelkromme.
Maar deze Polo vind ik gewoon snel. Pakt heerlijk op, trekt als het moet ook lekker door. En is tegelijkertijd gewoon stil en als ik een beetje bewust rij, ook relatief zuinig: rondje Noorwegen van 3443 km. met een gemiddeld verbruik van 1:18,2. En niet met een spons of ei onder het gaspedaal gereden: in Nederland en Duitsland 130-170 km/uur op de klok gehad.
In Noorwegen echt steile hellingen gereden, blok geeft totaal geen krimp, blijft gewoon sleuren. Een vrachtwagen inhalen: even kijken, gaspedaal naar beneden en gewoon gaan; niet nodig om de boel in S te zetten of handmatig een versnelling te kiezen. De remmen gaven overigens ook geen krimp.
 
Eerste week van februari besteld, op 31 mei de sleutels in handen gekregen.
De verwachting was dat mijn auto in Zuid Afrika geproduceerd zou worden met als gevolg een enorm lange transporttijd.
Mijn auto komt echter (nog) uit Spanje: Pamplona. dus vandaar de 3 maanden.

Ik vond de 105 pk Polo al vlot, de 110 pk lekker vlot door een iets andere koppelkromme.
Maar deze Polo vind ik gewoon snel. Pakt heerlijk op, trekt als het moet ook lekker door. En is tegelijkertijd gewoon stil en als ik een beetje bewust rij, ook relatief zuinig: rondje Noorwegen van 3443 km. met een gemiddeld verbruik van 1:18,2. En niet met een spons of ei onder het gaspedaal gereden: in Nederland en Duitsland 130-170 km/uur op de klok gehad.
In Noorwegen echt steile hellingen gereden, blok geeft totaal geen krimp, blijft gewoon sleuren. Een vrachtwagen inhalen: even kijken, gaspedaal naar beneden en gewoon gaan; niet nodig om de boel in S te zetten of handmatig een versnelling te kiezen. De remmen gaven overigens ook geen krimp.

Heb jij de 1.5?
 
VW  Polo AW Highline 
Eerste week van februari besteld, op 31 mei de sleutels in handen gekregen.
De verwachting was dat mijn auto in Zuid Afrika geproduceerd zou worden met als gevolg een enorm lange transporttijd.
Mijn auto komt echter (nog) uit Spanje: Pamplona. dus vandaar de 3 maanden.

Ik vond de 105 pk Polo al vlot, de 110 pk lekker vlot door een iets andere koppelkromme.
Maar deze Polo vind ik gewoon snel. Pakt heerlijk op, trekt als het moet ook lekker door. En is tegelijkertijd gewoon stil en als ik een beetje bewust rij, ook relatief zuinig: rondje Noorwegen van 3443 km. met een gemiddeld verbruik van 1:18,2. En niet met een spons of ei onder het gaspedaal gereden: in Nederland en Duitsland 130-170 km/uur op de klok gehad.
In Noorwegen echt steile hellingen gereden, blok geeft totaal geen krimp, blijft gewoon sleuren. Een vrachtwagen inhalen: even kijken, gaspedaal naar beneden en gewoon gaan; niet nodig om de boel in S te zetten of handmatig een versnelling te kiezen. De remmen gaven overigens ook geen krimp.
Top om te horen, ik heb er nu nog meer zin in! Bedankt voor je reactie. :smiley:
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R 
ik denk dat het niet zo erg is als bij gti maar als je je midden demper weg haalt dat je ze wel kan krijgen.
Ik zou eerder denken door het verwijderen van de OPF/katalsator dat het effect geeft? Misschien even vragen bij de tuningboer. Ben ook erg benieuwd of dit mogelijk is.
 
Volkswagen  Highline Business R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!