Turbo is zgan met 19.855 KM Bj 2011
OE nummer(s): 03L253010F / GTC1549vz (CR177) Turbo
Het gaat hier om een goede originele Garrett Turbo en geen copy.
Dit is een pasklare turbo upgrade die in staat is tussen de 175 pk - 207 pk leveren. koppel 365 tot 464 Nm.
Plug-and-play voor alle 1.6 TDI Common Rail-motoren in de VW Polo, Golf Mk6 + 7, Seat Ibiza, Audi A3, Passat enz.
Prijs : 275,- Nieuwprijs internet 900,-
Na montage van de Turbo:
Start de motor zonder deze aan te laten slaan gedurende 30 seconden tot 1 minuut. Hiermee bouwt u de oliedruk in de motor op.
Een aangepaste ECU na montage nodig, dit is geen upgrade dat zonder veranderingen aan de ECU kan worden gebruikt.
Nog nodig bij montage turbo: Aangepaste olieliedingen naar de turbo van een gtd 2.0 tdi
( bij te veel Koppel 365 Nm + moet de koppeling laten vervangen door een Sachs Racing Engineering set )
Deze turbo past de volgende voertuigen:
Volkswagen: Golf Mk6 – CAYB 90, CAYC 105, CLCA 110
Volkswagen: Golf Mk6 Plus – CAYB 90, CAYC 105, CLCA 110
Volkswagen: Jetta Mk6 – CAYB 90, CAYC 105, CLCA 110
Volkswagen: Polo – CAYA 75, CAYB 90, CAYC / CLNA 105
Audi: A1 – CAYA 75, CAYB 90, CAYC 105
Audi: A3 – CAYB 90, CAYC 105, CLCA 110
Skoda: Fabia – CAYA 75, CAYB 90, CAYC 105
Skoda: Rapid – CAYB 90, CAYC / CLNA / CWXB 105
Skoda: Roomster – CAYA 75, CAYB 90, CAYC 105
Skoda: Octavia – CAYB 90, CAYC 105, CLCA 110
Seat: Leon Mk2 – CAYB 90, CAYC 105, CLCA 110
Seat: Toledo – CAYB 90, CAYC 105, CLCA 110
Seat: Ibiza – CAYA 75, CAYB 90, CAYC / CLNA 105
OE nummer(s): 03L253010F / GTC1549vz (CR177) Turbo
Het gaat hier om een goede originele Garrett Turbo en geen copy.
Dit is een pasklare turbo upgrade die in staat is tussen de 175 pk - 207 pk leveren. koppel 365 tot 464 Nm.
Plug-and-play voor alle 1.6 TDI Common Rail-motoren in de VW Polo, Golf Mk6 + 7, Seat Ibiza, Audi A3, Passat enz.
Prijs : 275,- Nieuwprijs internet 900,-
Na montage van de Turbo:
Start de motor zonder deze aan te laten slaan gedurende 30 seconden tot 1 minuut. Hiermee bouwt u de oliedruk in de motor op.
Een aangepaste ECU na montage nodig, dit is geen upgrade dat zonder veranderingen aan de ECU kan worden gebruikt.
Nog nodig bij montage turbo: Aangepaste olieliedingen naar de turbo van een gtd 2.0 tdi
( bij te veel Koppel 365 Nm + moet de koppeling laten vervangen door een Sachs Racing Engineering set )
Deze turbo past de volgende voertuigen:
Volkswagen: Golf Mk6 – CAYB 90, CAYC 105, CLCA 110
Volkswagen: Golf Mk6 Plus – CAYB 90, CAYC 105, CLCA 110
Volkswagen: Jetta Mk6 – CAYB 90, CAYC 105, CLCA 110
Volkswagen: Polo – CAYA 75, CAYB 90, CAYC / CLNA 105
Audi: A1 – CAYA 75, CAYB 90, CAYC 105
Audi: A3 – CAYB 90, CAYC 105, CLCA 110
Skoda: Fabia – CAYA 75, CAYB 90, CAYC 105
Skoda: Rapid – CAYB 90, CAYC / CLNA / CWXB 105
Skoda: Roomster – CAYA 75, CAYB 90, CAYC 105
Skoda: Octavia – CAYB 90, CAYC 105, CLCA 110
Seat: Leon Mk2 – CAYB 90, CAYC 105, CLCA 110
Seat: Toledo – CAYB 90, CAYC 105, CLCA 110
Seat: Ibiza – CAYA 75, CAYB 90, CAYC / CLNA 105
Laatst bewerkt:
Polo
R-line
1.6 TDi powerd by Durban