18 inch velgen polo 6r

Oh en drempels ga ik rustig overheen.
De steile drempels gaan wel met een slakkengang omdat mijn bumper de grond anders kust door het inveren.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
8J ET35 en 215 moeten goed te doen zijn. In Duitsland kan je per velg kijken of het door de TUV (Duitse RDW) goedgekeurd wordt. Dit staat op de site van de fabrikant in de vorm van een "Gutachten". Pas onder de ET35 en hoger dan 8J gaat het link worden met aanlopen e.d.

Ik heb zelf de TEC Speedwheels AS2 18 inch besteld. Zodra ze gemonteerd zijn zal ik een foto uploaden.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Polo 6r dylan
@Nushia

brute bak! Heb jij ergens eigen topic met foto's? Ben ook wel benieuwd naar interieur! Stick Out Tongue
Thanks! :blush:
Mijn topic met foto's is behoorlijk outdated, heb ook niet echt de behoefte deze bij te houden.
Heb daar mijn Instagram voor waar alles voor de auto met foto's te volgen is.

Interieur is standaard Highline, heb alleen de versnellingspook vervangen. Verder staat deze behoorlijk onderaan op het To Do lijstje voor modificaties haha
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  • Leuk
Waarderingen: Maxxie
Hier heb ik wel wat ervaring mee. Even op een rij:

Vooras
8.5j en 205/35/18 ET35 - loopt niet, wel risico op leeglopende banden ivm veel stretch.

8.5j en 215/35/18 ET35 - dit loopt aan, maar hangt wel af van je verlaging. Ik had hem erg laag staan.

Ik zou toch max 8J/ET35 adviseren. Wil je dan erg laag, dan kom je wel met een 205/35/18 band weg.

Achteras
9.5j en 215/35/18 ET35 - dit loopt aan als
Je erg laag gaat. Ik heb toen de wiel laten afdraaien naar ET38. Toen nergens last van gehad.

8.5J en 215/35/18 ET35 - moet geen problemen geven.

Ik kan geen garanties geven, maar dit is mijn ervaring. Succes!
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
Vooras
8.5j en 215/35/18 ET35 - dit loopt aan, maar hangt wel af van je verlaging. Ik had hem erg laag staan.

Is dit te verhelpen met de kasten te rollen?
Zijn namelijk de maten van mijn aankomende (andere) set velgen.
Mijn auto komt nog op air te staan en deze moet plat op de vloer komen te liggen :grimacing:
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
W O W, heel erg dik... Prachtige foto ook :hearteyes:
Remklauwen hebben ook een mooi kleurtje
gekregen. Zelf gedaan of laten doen Chantal ?
Remklauwen heb ik zelf gedaan. Was nogal een karwei gezien de brug bezet was en ik het met een krik moest doen haha.
Maar zeker niet ontevreden ermee
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Hier heb ik wel wat ervaring mee. Even op een rij:

Vooras
8.5j en 205/35/18 ET35 - loopt niet, wel risico op leeglopende banden ivm veel stretch.

8.5j en 215/35/18 ET35 - dit loopt aan, maar hangt wel af van je verlaging. Ik had hem erg laag staan.

Ik zou toch max 8J/ET35 adviseren. Wil je dan erg laag, dan kom je wel met een 205/35/18 band weg.

Achteras
9.5j en 215/35/18 ET35 - dit loopt aan als
Je erg laag gaat. Ik heb toen de wiel laten afdraaien naar ET38. Toen nergens last van gehad.

8.5J en 215/35/18 ET35 - moet geen problemen geven.

Ik kan geen garanties geven, maar dit is mijn ervaring. Succes!
@Mikkie30
Bedankt voor de info
 
Volkswagen  Polo 6r R-Line  1.2 tsi DSG 135 pk 
Heeft iemand nog een mooie foto zodat je kan zien hoe ver de velg naar buiten staat met 18 inch 8j et 35 of een hogere et. Dus vanaf de achterkant een foto gemaakt zeg maar.
 
Volkswagen  Polo 6r R-Line  1.2 tsi DSG 135 pk 
Een foto uit de oude doos van de 1.2 tdi trekkert verlaagd met 18 inch velgen

F154wof.jpg
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Is dit te verhelpen met de kasten te rollen?
Zijn namelijk de maten van mijn aankomende (andere) set velgen.
Mijn auto komt nog op air te staan en deze moet plat op de vloer komen te liggen :grimacing:

Op de vooras zit je voornamelijk de de lip in de wielkast. Ik denk als je dit uitrolt je een heel eind komt. Ik had ook de voorwielen uitgerold naar et39 maar met een 215 bleef ik problemen houden. (Wielkasten niet uitgerold). Met een 205 band geen problemen, op leeglopende banden na
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
  • Leuk
Waarderingen: Nushia
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!