Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zonder het raam er op zich uit te halen krijg je de plaat niet los! Misschien dat het je wel lukt maar dan zal je denk ik glasscherven in de deur zelf hebben. Als het volgende keer weer niet werkt kan je de deurbekleding er af halen en vervolgens de raammotor los halen. Je zal de pen die blijft zitten dan vast met een of ander stuk gereedschap (kerel van anwb was toch aanwezig) rond kunnen draaien en dan kan je je raam handmatig omhoog draaien.
Parrot CK3100.Wat voor carkit heb je Ruud?
Oke, maar dan moet de kabel wel heel zijn toch?Zonder het raam er op zich uit te halen krijg je de plaat niet los! Misschien dat het je wel lukt maar dan zal je denk ik glasscherven in de deur zelf hebben. Als het volgende keer weer niet werkt kan je de deurbekleding er af halen en vervolgens de raammotor los halen. Je zal de pen die blijft zitten dan vast met een of ander stuk gereedschap (kerel van anwb was toch aanwezig) rond kunnen draaien en dan kan je je raam handmatig omhoog draaien.
Dank je, die ga ik meenemen.Raam kan blijven zitten 1. raam laten zakken totdat de boutjes zichtbaar zijn door de 2 gaten kijken 2. De boutjes iets wat los draaien 3. Dan kun je het raam handmatig naar boven schuiven en met sterke ducktape het raam vast plakken dan kun je alles vervangen en in omgekeerde volgorde alles vast zetten de boutjes niet te vast draaien want dan knapt je ruit
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.