Peej
Actief lid
Seat
Leon SC FR
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die plug is voor het bi-xenon gedeelte (grootlicht) de rode draad (12v) kan tussen de draad van het grootlicht (de plug zelf heb je eigenlijk niet nodig) en de zwarte draad op aarde. Er zit een schuifje in de projector die wegklapt bij het bedienen van het grootlicht en het licht boven de cut-off lijn laat lopen.top werk.. ff een vraagje: aan die projectors zitten 2 draden( rood+zwart) en een plug, waar sluit je die aan, of waarvoor is dat? Moet je nog ergens rekening mee houden, bij het vastzetten van de projectors? Waar heb je de projectors gehaald? en moet je nog ergens op letten bij het aanschaffen van de projectors? Ik wil dit ook gaan inbouwen op latere termijn, denk dat je gewoon veel beter gebundelde licht hebt, door de lenzen..
Ging verrassend makkelijk, de tweede lamp was binnen 20min open. Het lijkt dan alleen wel alsof het nooit meer goed komt maar uiteindelijk krijg je de boel wel weer in elkaar, die snede zie je gemonteerd toch niet meer.Ziet er goed uit!
Ging het dremelen nog makkelijk?
Ben benieuwd naar het eindresultaat! Heb jij nog tips and tricks voor het (de)monteren van de voorbumper? (dat is nodig om de lampen te wisselen toch?)Mooi werk hoor. Stuk makkelijker met de dremel. Mijn lampen gisteren ingebouwd. Zal me profiel nog even updaten.
Gigantische bak licht zeg! Super goede projectoren![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.