2007 Volkswagen Polo 9N3 GTD

Aantal standen maken niet veel uit.
Ooit een Mondeo gereden met 5 standen maar vroeg mij soms af of hij wel aanstond.
Daarentegen schroeide de haren van mijn reet op stand II in de W126. :P

Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Vandaag heb ik alle resterende panelen geplaatst.
Wat nog rest is een goede schoonmaakbeurt.
Aangezien ik over twee weken op vakantie ga lijkt het me beter om de auto daarna schoon te maken.

Zoals je kunt zien missen de vier panelen van de onderkant van het dashboard.
Wel heb ik de tunnel van voor tot achter en de bakjes aan de onderkant van het dashboard in kleur.

Eind januari rijd ik nog een keer naar de verkoper en dan haal ik de vloerbedekking, handrem en zelfdimmende binnenspiegel (met regensensor) op.
De vloerbedekking ga ik er niet inleggen. Ben bang dat je daar te snel vuil op ziet. Maar ik leg hem wel ergens weg voor als ik mij bedenk.

-EDIT-
Ik ga nog een keer informeren bij de dealer wat die kappen van het dashboard nieuw kosten.
Echter als iemand ergens die delen tegenkomt in het 2e hands circuit houd ik mij erg aanbevolen!

Vandaag bij VAG Techniek geweest. De nieuwe tellerbak zit erin :-)
Zoals je in het filmpje kunt zien blijft het bovenste gedeelte van het schermpje donker.
Dit is omdat mijn Volkswagen RMT100 radio geen support heeft voor het FIS scherm.
Normaal gesproken staat daar de Radio zender, cd track, of navigatie informatie.
Het is dus zeer waarschijnlijk dat ik in de toekomst een MCD of MFD navi ga plaatsen.

Polo 9N3 FIS - YouTube

-EDIT-
In het filmpje zie je ook een airbag fout naar voren komen.
Dit is omdat de bestuurdersstoel van het nieuwe lederen interieur een foutmelding geeft.
Ook na het resetten blijft deze terug komen. Daar moet ik nog even naar kijken.

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!