we zijn weer lekker bezig geweest
achterlichten gespoten. lopen mooi over met de carroserie, terwijl de lichtopbrengst niet is verslechterd.
zwarte armsteun en dashboardkastje gehaald. al het irriterend wit is er nu uit.
een complete uitlaatlijn gelast, gekozen voor 2,5 inch. achteraf denk is net iets aan de grote maat. maar in iedergeval geen restricties meer in de uitlaat.
bij de achteras een 'koppelstuk' gemaakt. zodat ik na het racen de originele achterdemper achter kan hangen en zonder herrie naar huis kan rijden.
de koppeling vervangen bij 192.000km omdat dit slipte met racen.
met racen slipt die niet meer, alleen op de snelweg als je ineens gas geeft laag in toeren in 4 of 5. wil die nog wel is slippen.
misschien iets te veel koppel
aantal race events gereden.
hoop leuke reacties gehad. is het een 3cil? is die standaart? is het een echte blue motion?
2 weken geleden me eerste eerste prijs. na een kwalificatie met 16 personen, de eliminatie in gegaan.
Daar in de finale mogen winnen van een corrado vr6 (190pk / 0-100 6,9sec).
volgende week komen de achter parkeersensoren binnen die werken op de rns 310.
sta europees dragracen eerste en zal dit niet meer weggeven
sta nederlands dragracen zevende.. hierbij maak ik nog kans op een derde plaats. met nog 2 events te gaan.
voorlopige plannen: lekker rijden zonder problemen, iets wat we allemaal wel willen
achterlichten gespoten. lopen mooi over met de carroserie, terwijl de lichtopbrengst niet is verslechterd.
zwarte armsteun en dashboardkastje gehaald. al het irriterend wit is er nu uit.
een complete uitlaatlijn gelast, gekozen voor 2,5 inch. achteraf denk is net iets aan de grote maat. maar in iedergeval geen restricties meer in de uitlaat.
bij de achteras een 'koppelstuk' gemaakt. zodat ik na het racen de originele achterdemper achter kan hangen en zonder herrie naar huis kan rijden.
de koppeling vervangen bij 192.000km omdat dit slipte met racen.
met racen slipt die niet meer, alleen op de snelweg als je ineens gas geeft laag in toeren in 4 of 5. wil die nog wel is slippen.
misschien iets te veel koppel
aantal race events gereden.
hoop leuke reacties gehad. is het een 3cil? is die standaart? is het een echte blue motion?
2 weken geleden me eerste eerste prijs. na een kwalificatie met 16 personen, de eliminatie in gegaan.
Daar in de finale mogen winnen van een corrado vr6 (190pk / 0-100 6,9sec).
volgende week komen de achter parkeersensoren binnen die werken op de rns 310.
sta europees dragracen eerste en zal dit niet meer weggeven
sta nederlands dragracen zevende.. hierbij maak ik nog kans op een derde plaats. met nog 2 events te gaan.
voorlopige plannen: lekker rijden zonder problemen, iets wat we allemaal wel willen
Laatst bewerkt door een moderator: