Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
haha nee nog niet, 558.000@Valdes nu bujna een jaar verder!
Al bijna op de 600.000km?
hij blijft maar gaan he, geweldig! Maar dat komt mede door de zuinige en oplettende eigenaarhaha nee nog niet, 558.000
Nog steeds zonder problemen, heb laatst alleen de turbodruksensor vervangen omdat de gloeispiraal knipperde, na uitlezen werd het duidelijk dat het de sensor was, originele bij PON gehaald, gemonteerd en klaar, geen foutmelding meer. Voor de rest nog steeds tip top.
Okeoke, en je roetfilter zit er nog in? Aardige kilometerstand voor een origineel roetfilter. Mijne begint nu al vervelend te doen en er staan net 190k km opIk ben een rustige rijder.
Op zen tijd rij ik dan op snelweg in de 4e versnelling ipv 5e.
Dat is voor mij " af en toe lekker op z'n staart trappen "
Doe je goed. Regenereert jouw roetfilter vaak of let je hier niet op?Inderdaad nog met originele roetfilter.
Alles nog origineel. Vandaar dat ik dus op zen tijd in de 4e versnelling rij op snelweg om de roetfilter schoon te branden. En dan niet 5 min maar zeker 20 min.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.