2011 Volkswagen Polo 6R Black edition

Ja bedankt mensen!.. ben nieuw hier
Ik zal me even voorstellen..
mijn naam is roy ,25 jaar
en kom uit heerhugowaard,
ik rij sinds 6 januari 2011 een
Polo 6r 1.4 16v highline
17'' boavista met special paintjob
xenon en led verlichting (aftermarket)rondom
aziatische achterlichten (smoked till max!)
verlaging & verbreding by eibach..
tot nu toe next is namelijk Airride..
ff sparen nog
front grill boven en beneden + embleem matt
zelfde kleur als mn velgen & structuur loos
achter embleem en kapjes rond mn breedstralers
in de kleur van de auto ook stuctuurloos
interieur rns510 met zwart accenten op het stuur, console, & deurgreep
en er zal in de toekomst nog wel meer aan gebeuren maar alles zo strak mogelijk
laat weten wat jij vind..

peace up

Welkom!
je polo staat er heel goed bij! :D
btw als ik vragen mag, hoeveel mm spacers heb je rondom gestoken?;)
het ziet er namelijk echt GE-WEL-DIG uit! :mrgreen:

VW  6R 
Dank je, ja ik was er zelf ook er blij mee hij loopt perfect langs de schermen,
5mm voor 15 mm achter maar ik weet zo geen maten van mn velg

op mn profiel staat nog een album met fotos paar van de voorkant dan zie je het echt goed

Laatst bewerkt door een moderator:
ik neem aan dat jij originele boa's hebt? ;)
dan is het 7j met et 40 of 42
ik heb iig boa imi's en die waren met die 2 et waarden te bestellen ;)
(en volgens m'n velgen/bandenboer leverde hij alleen velgen met originele maten dus 1 van de 2 is het :lol:)

maar wil je er zeker van zijn, dan kun je aan de binnen kant van je velg kijken wat erin staat ;)

VW  6R 
mooie wagen, ben ook wel fan van black-on-black! heb je misschien meer foto's van de achterlichten? Heb die er ook in zitten en zat ook al te denken om ze te smoken.. vandaar :)

ja morgen zal ik er een paar zetten maar ik kan je nu al zeggen
gewoon doen is super vet maar hoe ga je het doen?? toch niet folie he..

zat wel aan folie te denken eigenlijk? of ik moet een spray op de buitenkant doen (is wel makkelijker, maar is het ook mooi?)

Gaaf, ben ook wel fan van het zwarte allemaal, op de velgen na dan, die mogen in mijn ogen altijd net ff lekker uit de kasten knallen en dus een opvallende kleur hebben ;)

Maar het totaalplaatje is erg gaaf zo! ben benieuwd naar je toekomstige updates! ;) En wellicht zie ik je nog eens rijden, maatje van me woont in HHW dus kom er zo nu en dan nog wel eens!

ik ben zelf autospuiter ik heb gewoon zwarte verf door mn blanke lak heen gedaan en gewoon afgelakt moet alleen wel geschuurd worden speciale kunstof primer en dan kan je ook laag voor laag bepalen hoe donker je het wil..

Ok bedankt voor de tip! Beetje rondgezocht en Motip heeft een kant en klare spray voor dit soort dingen. Hoe meer lagen hoe donkerder het dan wordt. Toch maar eens in verdiepen.

als ik jou was zou ik geen spuitbus doen ga gewoon langs een autospuiterij en vraag of hun ze kunnen spuiten het resultaat is veel mooier
en het blijft veel beter zitten folie en spuitbus is niks

ziet er echt dope uit dat zwart allemaal...de achterlichten hoe had je dat gesmoked? ook met autospuiterij?

die aziatische achterlichten waren ze duur?

En Boavista Special Paint Job :D? je hebt alleen die wings gespoten zie ik ziet er erg leuk uit!

de aziatische achterlichten heb ik geruild voor orgineel smoke
dus de prijs zou ik niet weten ik neem aan det je het met 150 euro wel red
het smoke maken doe ik zelf met zwarte kleur door je blanke lak
en dan laag voor laag kijken hoe donker je het wil
wel gewoon pro gespoten in de cabine met auto lak
GEEN SPUITBUS OF FOLIE! ghehehe
en mn velgen zijn matt purple grey mettalic met een zilvere bies
dusja special paintjob omdat ik de enigste ben die ze zo heeft..

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!