2011 Volkswagen Polo 6R Black edition

toch maar geen airride heb mezelf om gepraat
het gaat een schroefset worden iemand suggesties..?
wat is nou echt knap spul..

let me know

echt knap spul blijft KW V3, dan kan je echt alles instellen, maar het hangt allemaal van je budget af.
Ik, Enzo en nog een paar (namen even kwijt) rijden op AP schroefsets, is een dochter van KW maar dan iets goedkoper.
Weitec zijn er hier ook een paar zeer goed over te spreken

er is wel een versie van die in hardheid instelbaar is, maar geen rebound. Tevens is het ook niet 1 van de laagste sets die er zijn, maar er zijn genoeg foto's van mij, Enzo, of Graafie te vinden waarbij je kan zien hoe laag het kan.

Hoe laag de Weitec kan weet ik niet precies, maar die schijnt soepeler te zijn dan H&R veren

pfoe.. daar zou ik geen antwoord op kunnen geven, weet zo gauw niet meer wie er met die sets rijden maar die kunnen je vast meer vertellen

Nu komt ie met n linkje aandraven haha!! :twisted:
Ik had het Black Polo 6R vorige week nog in een pm gevraagd omdat ik ze ook heel graag wou, maar omdat ik ze ook donker wou maken (zeker op zwart, maar weer extra werk en kosten) en niet meteen een link vond, maar beslist om andere lampen te nemen..
Half uurtje geleden betaald, daarom dat het zo grappig is :grin:

Ben benieuwd naar de foto's!!

Grtz

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!