AnicaBruinsma
Nieuw lid
Rood lijkt wel gaaf ..
Ik heb ook bewust een rode rand laten maken op mijn grill
Ben er erg blij mee
Ik heb ook bewust een rode rand laten maken op mijn grill
Ben er erg blij mee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik laat ze liever rood heb er ondertussen ook rode TSI letters opzitten, het is alleen te donker voor foto's
Geen probleem hoor!
Ben wel benieuwd naar de foto's!
hahahaparkeer zelf ook vaak naast andere bluemotions, om dan met een flauwe grijns op mn gezicht erbij weg te lopen :lol:
Btw: hoe ziet de armsteun bij een echte GTI eruit? Zelfde zoals boven op de foto of ook in GTI kleuren?
Volgens mij hetzelfde, misschien net iets donkerder grijs!
Armsteun in een GTI heeft dezelfde stof als de wangen van de stoelen. Dus geen ruitjes.Btw: hoe ziet de armsteun bij een echte GTI eruit? Zelfde zoals boven op de foto of ook in GTI kleuren?
Armsteun in een GTI heeft dezelfde stof als de wangen van de stoelen. Dus geen ruitjes.
Het idee is goed! Maar ik ben er nog niet echt weg van. Zou is de antenne voet mat en je nieuwe spriet glanzend.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.