2012 Volkswagen Polo 6r Bluemotion

Hallo iedereen,
Ben al sinds een aantal weken lid van Mypolo.nl en vandaag 18 mei is mijn Polo BM eindelijk afgeleverd. Vol spanning vanochtend de auto opgehaald en aangezien dit mijn eerste nieuwe auto is ben ik wel trots dat ik op mijn 22e al een splinternieuwe auto heb gekocht.

Graag zou ik van jullie een aantal suggesties willen ontvangen inzake het oppimpen van de auto, wat ik momenteel zelf in de planning heb zijn:

- Xenon
- Korte GPS antenne ( inkoopactie mypolo.nl)
- Nieuwe velgen ( T3256 Velgen of Boavista 17 inch)
- Eventueel Highline ondergrill
- VAG Com instellingen ( Via Jella)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom juanmh! Veel plezier en veilige km's met je nieuwe BM (de eerste met een kenteken beginnend met een X voor zover ik weet!) toegewenst.
Leuke plannen heb je nog Big Grin
Ben in ieder geval erg benieuwd naar (de uitvoering van) je Xenon-plannen!
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Congrats met je nieuwe polo............. Ik schaam me dat ik nog steeds foto's moet plaatsen van mijn polo (4 weken oud). Het is even wennen met het rijden, maar het rijd super. Mocht je hulp o.i.d nodig hebben met VAG instellingen, let me know.
 
Bedankt Deva, Ik zou zeggen poets die bak en zet een paar foto s op je garage profiel.
Heb al 750 km gereden en bij het bekijken van de oliepeil zag ik dat de polo aanzienlijk veel olie heeft gebruikt, heb 0,5 liter olie long life bijgevoegd.
Hebben jullie dit ook gehad bij de eerste 1000km dat de polo zoveel olie verbruikte?
 
Ik heb er ook een liter olie in gegooid in de eerste 15k km, maar ben inmiddels 13k verder en het peil staat nog altijd op het bijgevulde niveau van toen;)
Maar als het aan blijft houden zou ik toch even de dealergaan lastig vallen;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Nu al 2 maanden in het bezit van de vw Polo. Alleen heb ik nu al een storing, de raam aan de bestuurderskant kan ik niet bedienen en ook die van de passagierskant. De raam van de passagierskant kan wel zelf haar eigen raam bedienen en met de afstandsbediening kan ik beide ramen openen en sluiten. Heeft iemand ook ervaring mee, heb een afspraak bij vw werkplaats gemaakt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!