Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ooh dat is spijtig. vindt het veel handiger en veiliger zoals nu.
Kan wel even gaan knarsen als je het probeert..
Als dit wel zo is kan misschien ook de beugel waaraan die hangt vervangen worden. Het hele front is modulair opgebouwd.Ik had nog gevraagd of de koplampen uitwisselbaar waren met het oude type Polo 6r maar volgens de verkoper zijn de nieuwe koplampen iets langer dan de oude. Jammer.
Heb je deze info al ergens (online) gevonden ? Geldt dit ook voor de Full-LED koplampen ?Verder zijn de koplampen zeker 1 op 1 over te zetten...
Is dat met ALWR ?De LED koplampen staan nog niet in ETKA, ik verwacht dat deze gaan passen maar om het werkend te krijgen zal er vast een high-boordnet (€400) in de auto moeten. Het totaal pakket zal met nieuwe delen rond de 2750 € uitkomen, excl. montage!
Zijn de optie-prijzen al bekend voor Full-LED ? Hoe zijn die in vergelijking tot Xenon ?Ik werk bij VW in Groningen.
Volgens mij is ALWR niet meer nodig voor APK toch?
Hoi Siep, dus ze zijn wel over te zetten? Maar wordt ook weer een duur geintje dus.De LED koplampen staan nog niet in ETKA, ik verwacht dat deze gaan passen maar om het werkend te krijgen zal er vast een high-boordnet (€400) in de auto moeten. Het totaal pakket zal met nieuwe delen rond de 2750 € uitkomen, excl. montage!
Het ombouwen van Xenon was ook heel duur (€ 2200 incl. ALWR), tot men erachter kwam dat je met een adapter de boordcomputer niet hoefde te wisselen. Hopelijk komt er ook zoiets voor Full-Xenon.Hoi Siep, dus ze zijn wel over te zetten? Maar wordt ook weer een duur geintje dus.
de hendels van de knipperlichten en ruitenwissers zijn volgens mij ook wat ieler geworden lijkt mij als ik zo op die foto's kijk....
als dat zo is vind ik het bij de huidige mooier moet ik zeggen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.