2DIN Autoradio

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en sorry voor domme vragen. Ben een leek wat betreft auto's (technisch).

Ik heb een Polo 9N uit 2003 en wil hier graag een dubbel din radio inbouwen.

Vraag 1; Gaan alle schermpjes automatisch aan bij het starten van de auto?
Vraag 2; Heeft iemand nog aanbevelingen? Het liefst rond de 150eu maar mag bijvoorbeeld ook 200 zijn mits het dan echt een groot verschil maakt qua kwaliteit.

Nogmaals, sorry als het een domme vraag is maar, zoals ik al zei, ik ben echt een leek op dit gebied.

Met vriendelijke groet,
Martijn
 
Volkswagen  Polo  1.4 
Vraag 1: Ligt er helemaal aan of je het goed bekabeld
Vraag 2: Ligt er aan wat je precies wilt op een dubbel DIN, navigatie en dergelijke. Een Android radio is vrij simpel te plaatsen

Je zal even moeten kijken of je auto nog de ISO stekkers heeft (bruin en zwart) of de quadlock (een groter zwart blok). Dan kan je de juiste radio bestellen.
(in sommige gevallen leveren ze beide kabelboompjes mee)

Dit was mijn opstelling destijds in vorige 9N3 (moest nog netjes erin geklikt worden hier
:IMG-20170726-WA0035.jpegDSC_0176.JPG
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Brent Verhaegen
Hoi Maarten,

Bedankt voor je snelle reactie!
Aangezien ik er zelf geen verstand van heb ga ik samen met een vriend, die dat als het goed is wel een beetje heeft, samen proberen dus ik denk dat de kabels wel goed komen.

Die jij op je foto hebt ziet er eigenlijk precies uit als iets wat ik zoek. (Draaiknop volume, knopjes voor NAV(dus ook navigatie) etc. Ik zie allerlei radio's van Boscer voorbij komen maar dan lees ik al snel dat de kwaliteit van het geluid niet goed is.

Voornaamste is dat ik navigatie heb en mijn telefoon kan verbinden met Bluetooth / eventueel Android Carplay.

Heb je enig idee welke dat op jouw foto is? Ziet er namelijk precies uit zoals ik het zou willen hebben.

Met vriendelijke groet,
Martijn
 
Volkswagen  Polo  1.4 
Mijne kwam destijds van Aliexpress vandaan. Op de foto was Android 5 of 6 (2016)
Later had ik er 1 met Android 10 7"scherm, geen foto's van, auto is ingeruild.

Geluidskwaliteit was van beide best goed te noemen.
Op Ali kan je best zoeken op dubbel DIN Android radio golf 4.
Vaak staat er ook bij geschikt voor... hele waslijst aan modellen, Golf 4, Bora, Passat, Polo 9N/9N3, Sharan, Jetta enz

Die ik had staat inmiddels Android 11 bij, is in 4 modellen verkrijgbaar, meer of minder geheugen, 4G module, carplay enz.
Was ook beter te plaatsen, zonder CD/DVD speler, de ruimte in middenconsole is niet altijd toereikend namelijk.

Weet niet of ik hier een link mag plaatsen, Winkelnaam is Shop5739104 Store
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!