Mikkie30
Bekend lid
Iemand een idee van het OEM onderdeelnr wat bijj de onderlip hoort? Ik dacht 6R0 805 915 F 9B9, maar niet zeker.
Klopt als een bus!
Audi
8V
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iemand een idee van het OEM onderdeelnr wat bijj de onderlip hoort? Ik dacht 6R0 805 915 F 9B9, maar niet zeker.
Precies hetzelfde bij mijZiet er heel goed uit man!
was bij jou ook het raammechanisme kapot gegaan? ik heb het 2 weken geleden moeten vervangen aan de rechterkant..
Wat is dat toch met die polo rijders.. Ze stappen allemaal over op BMW..
Maar gave bak @3errors ! Wat voor motor ligt er in?
En hou je ons wel op de hoogte van je updates?
ja maar... ja maar...
Is er ergens een mooie tutorial over hoe je deze vervangt voor zo een zwart witte. Ik heb namelijk nog zo een blauwe en zo een zwart witte vind ik veel mooier. Misschien dat iemand ook nog een linkje heeft waar ik deze zo goedkoop mogelijk aan kan schaffen? Heb begrepen dat het onderdeel nummer "6R0907044H" is.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.