56-Radio Geen antwoord regelapparaat RCD330 VCDS

Goede avond,

Ik kan niet in de regelmodule van de radio komen via VCDS

Een paar maand geleden heb ik mijn polo gekocht waar al een RCD330 in zit. Ik heb toen via vcds de achter uit rij camera uitgezet omdat ik op dat moment het nog niet had.

Gisteren heb ik de achteruit rij camera geïnstalleerd en wou via de VCDS in 56-Radio achter uit rij camera weer aanzetten. Toen kwam ik op het probleem dat ik niet meer in de regelmodule kwam (Geen antwoord van regelmodule).

Ik heb het vandaag nog geprobeerd in mijn golf 5 waar ook een RCD330 in zit en daar kwam ik wel in. Toen de radio van de polo in de golf gezet te proberen of het toen wel lukte maar zonder succes.

Terug zetten naar fabrieksinstellingen, Stekker los halen, uit/aan knop inhouden, via 37-Navigatie ook allemaal geprobeerd, niks heeft geholpen.

Heeft iemand hier ervaring mee die mij kan helpen om de achteruit rij camera weer aan te zetten?

Mvg, Dylan
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
ligt er een beetje aan welke RCD radio het is. sommige mensen adverteren rcd's als rcd330 terwijl dat geen rcd 330 is. Vaak is het dan een rcd 360. In de praktijk is er niks mis met een rcd360 maar soms loop je dan op zulke situatie's uit. Ik kan zowel de rcd330 of rcd360 naar wens programmeren eventueel. Ze zijn ook bij mij beschikbaar mocht er iemand anders interesse hebben in die type radio's voor hun Polo
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
ligt er een beetje aan welke RCD radio het is. sommige mensen adverteren rcd's als rcd330 terwijl dat geen rcd 330 is. Vaak is het dan een rcd 360. In de praktijk is er niks mis met een rcd360 maar soms loop je dan op zulke situatie's uit. Ik kan zowel de rcd330 of rcd360 naar wens programmeren eventueel. Ze zijn ook bij mij beschikbaar mocht er iemand anders interesse hebben in die type radio's voor hun Polo
Zeer zeker aan te raden ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: dov
ligt er een beetje aan welke RCD radio het is. sommige mensen adverteren rcd's als rcd330 terwijl dat geen rcd 330 is. Vaak is het dan een rcd 360. In de praktijk is er niks mis met een rcd360 maar soms loop je dan op zulke situatie's uit. Ik kan zowel de rcd330 of rcd360 naar wens programmeren eventueel. Ze zijn ook bij mij beschikbaar mocht er iemand anders interesse hebben in die type radio's voor hun Polo
Zou ik dat ook zelf kunnen met de vcds en voor hoeveel verkoop jij ze ?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Ik volg. Wanneer ik mijn polo in de achteruit zet, hoor ik de camera omklappen maar gebeurt er niks op mijn mib2. Als ik de codering byte 19 bit 6 een keer eruit haal en weer aanzet, weergeeft mijn mib2 de rvc op de display. Als ik de auto uit en aan doe, doet de rvc het niet meer op de display
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
ligt er een beetje aan welke RCD radio het is. sommige mensen adverteren rcd's als rcd330 terwijl dat geen rcd 330 is. Vaak is het dan een rcd 360. In de praktijk is er niks mis met een rcd360 maar soms loop je dan op zulke situatie's uit. Ik kan zowel de rcd330 of rcd360 naar wens programmeren eventueel. Ze zijn ook bij mij beschikbaar mocht er iemand anders interesse hebben in die type radio's voor hun Polo
@dov ik kan je geen PB sturen. Zou je mij een berichtje kunnen sturen?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.4 85pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!