6c LED koplampen gestolen regio Apeldoorn

dan hoop ik dat ik ze nog lang mag houden.. en me buurman ook met zijn 6C Led koplampen.:confused:

weet er iemand of je alarm afgaat als ze de stekker eruit trekken van je koplamp?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
heeft al toehoren gekregen de verzekering vergoed de led lampen niet, ze gaan kijken welke koplampen origineel hebben ingezeten, en die krijg je ervoor terug. Moeilijk moeilijk..

@Wicko071 , een bekende van mij is erachteraan gegaan, er werd als een idioot gereden zelfs door rood licht. Het ging om twee auto’s een witte polo en een bmw waarvan het kenteken is genoteerd van de polo, het is gemeld bij de politie met het kenteken maar ze doen er helemaal niets mee dus als wij ze vinden lossen we het zelf op..

Foutje het was om 23:30 uur.
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
heeft al toehoren gekregen de verzekering vergoed de led lampen niet, ze gaan kijken welke koplampen origineel hebben ingezeten, en die krijg je ervoor terug. Moeilijk moeilijk..

@Wicko071 , een bekende van mij is erachteraan gegaan, er werd als een idioot gereden zelfs door rood licht. Het ging om twee auto’s een witte polo en een bmw waarvan het kenteken is genoteerd van de polo, het is gemeld bij de politie met het kenteken maar ze doen er helemaal niets mee dus als wij ze vinden lossen we het zelf op..

Foutje het was om 23:30 uur.

Verzekering kan idd moeilijk doen, maar als je een bewijs hebt dat je die lampen gekocht hebt lijkt het me dat ze dat bedrag gewoon uitkeren? Of iets minder natuurlijk..

Wat betreft het melden bij de politie; hoe weet je zo zeker dat ze er helemaal niets mee doen?
Iemand doet aangifte van diefstal, een ander ziet een mogelijke verdachte dus heb je een getuige.. In ieder geval genoeg redenen voor een onderzoek?
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: VWPOLO1.6
Verzekering kan idd moeilijk doen, maar als je een bewijs hebt dat je die lampen gekocht hebt lijkt het me dat ze dat bedrag gewoon uitkeren? Of iets minder natuurlijk..

Wat betreft het melden bij de politie; hoe weet je zo zeker dat ze er helemaal niets mee doen?
Iemand doet aangifte van diefstal, een ander ziet een mogelijke verdachte dus heb je een getuige.. In ieder geval genoeg redenen voor een onderzoek?

de factuur is wel aanwezig voor bewijs, wacht even af misschien komt het nog goed met de verzekering confused.png

De witte polo volgens de politie klopten het kenteken niet ?? meckern.gif
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
Ligt eraan of accessoires mee verzekerd zijn. Achteraf inbouw valt namelijk door onder. Tenminste zo werd mijn rns510 toen der tijd vergoed.

toen mijn auto gestolen werd mijn rns315 ook extra vergoed op goed geloof. Ik had geen foto of bon..
ik kreeg wel maar de helft van "marktplaats" waarde omdat ik niet kon aantonen dat ik heb überhaupt gekocht had (was via marktplaats)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
toen mijn auto gestolen werd mijn rns315 ook extra vergoed op goed geloof. Ik had geen foto of bon..
ik kreeg wel maar de helft van "marktplaats" waarde omdat ik niet kon aantonen dat ik heb überhaupt gekocht had (was via marktplaats)
Ik kreeg de vervangingswaarde terug, dit was een prijs die gebaseerd was op ongeveer de kosten van een rns510 tweedehands.
 
  • Leuk
Waarderingen: Michaelk88
Bij mij is hetzelfde gebeurd deze nacht in de maten Apeldoorn. De xenon-koplampen zijn uit mijn Polo gesloopt. De buurman is wakker geworden van de herrie en heeft de dader kort achterna gezeten. Ik heb de auto al langer geparkeerd op dezelfde plaats zonder problemen, maar blijkbaar zijn dit soort lampen gewild.

Ik hoorde van het schadebedrijf dat ze die ochtend uit Apeldoorn de Maten nog een ander geval hadden. Ook een Volkswagen waaruit de koplampen zijn gejat.
 
Volkswagen  Polo  1.4 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: VWPOLO1.6
Bij mij is hetzelfde gebeurd deze nacht in de maten Apeldoorn. De xenon-koplampen zijn uit mijn Polo gesloopt. De buurman is wakker geworden van de herrie en heeft de dader kort achterna gezeten. Ik heb de auto al langer geparkeerd op dezelfde plaats zonder problemen, maar blijkbaar zijn dit soort lampen gewild.

Ik hoorde van het schadebedrijf dat ze die ochtend uit Apeldoorn de Maten nog een ander geval hadden. Ook een Volkswagen waaruit de koplampen zijn gejat.

Welkom @Pottenbakker, erg vervelend dat het je ook is overkomen.
hier hebben we er nog een, niet 1 maar twee keer eruit gejat !!

http://www.destentor.nl/apeldoorn/led-koplampen-gestolen-in-de-maten~a1864172/
Ledlampen gestolen 15-03-2017 in Apeldoorn © Kim

download (1).jpg
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
Ik denk dat ik een micro gps tracker in ga knallen in 1 van de xenon koplampen kwa formaat moet het wel lukken. Voor alle duidelijkheid me bedrijf is in Utrecht Overvecht.. moet wel voldoende zeggen. heb maar WA verzekering dus is de auto of koplamp gejat heb ik nog een kans om het terug te vinden.
 
Volkswagen  Polo  1.2 tdi 
Ik ken het gevoel... alleen hebben ze het bij mij redelijk netjes gedaan... ik sta niet voor mijzelf in als ik ze betrap. Wat een lef. Daarnaast slopen ze de boel, hoe kan je dan de spullen nog verkopen?

Gelukkig niet meer woonachtig in Utrecht. Succes met de afhandeling!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW - GTI 2020  2.0 TSI stage 2 @ 298pk 481nm 
  • Leuk
Waarderingen: citroene
Doe wat een Porsche eigenaar heeft gedaan. Parkeer hem in zo'n ding. Heeft hem zelf gemaakt dacht ik.

Porsche-koplampen-kluis-01.jpg
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!