Kabel trekken door je stuurkolom, andere airbag en een vagcom aanpassing.
vas technics in Zeist kan dot prima voor je doen.Ik ben opzoek naar een mf stuur voor mijn polo 6r 1.2tdi bm 2011
Is er iemand die ervaring heeft met het (ombouwen)vervangen van het orginele stuur naar mf
Of iemand die dat voor mij zou willen monteren? (uiteraard tegen betaling)
Laatste pricedrop, eigenlijk te goedkoop, maar ligt hier maar..
60 euro!
Zonde om er een boemerang van te maken
Echter heb ik wel interesse! Ik stuur je na de nacht een pb
Ghehe, ergens wel geinig, ben ik eindelijk weer een keer te vinden op dit prachtige forum, zie ik allemaal leuke dingetjes
Nou nog even goed op gaan letten dat mijn studie er nu niet wél onder gaat lijden, haha :lol:
Ghehe, ergens wel geinig, ben ik eindelijk weer een keer te vinden op dit prachtige forum, zie ik allemaal leuke dingetjes
Nou nog even goed op gaan letten dat mijn studie er nu niet wél onder gaat lijden, haha :lol:
weer te koop, graag PM als je hem nog wilt hebben.is de boomerang al verkocht of nog steeds te koop?
Ik heb een polo 6r highline, enige idee of de huidige airbag gewoon in dit stuurt past? Of ook andere airbag nodig?
- the airbag from a basic round buttonless steering wheel of a standard non-GTI Polo DOES NOT PHYSICALLY FIT into a MFSW of either shape! Therefore you must also get a new airbag and airbag wiring loom suitable for the MFSW.
bij interesse graa een pmIndien hij beschikbaar is ben ik opzich ook wel geïnteresseerd. Enkel moet ik dus waarschijnlijk mijn airbag gaan vervangen. Is er informatie ergens beschikbaar welke airbag ik dan nodig heb en wat de kosten daarvan zullen zijn?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.