6R Uitlaat

Ik heb even nagevraagd wat http://www.rvs-uitlaat.nl/ ofwel http://www.BKCustoms.nl vraagt voor aleen de einddemper + eindstuk. En een complete rvs uitlaat vanaf de kat met eindstuk naar wens. Dit is is wat voor antwoord ik kreeg.


Een complete rvs uitlaat vanaf de kat met eindstuk naar wens kost 675 euro.
Alles op maat gemaakt en super netjes TIG gelast. En een einddemper op maat met eindstuk naar keuze kost 325 euro incl btw en montage

Meerprijs racekat is 200 euro (apk goedkeur).


Dus zit nog even te denken wat ik doe. Ik denk persoonlijk niet dat je veel vermogen winst eruithaald als je het compleet laat doen.

Misschien dat ik dan aleen de einddemper met eindstuk neem. Aleen dan zou ik voor een dubbele gaan. Net zoals nu de Polo 6R GTI heeft. Aleen het probleem is dan dat je een stuk uit je achterbumper moet halen. Ben al op zoek naar een aftermarket achter bumper zodat het wel orgineel lijkt. Misschien dat die van de GTI past.
 
Re: 6R Uitlaad

Mss moet je eens kijken bij Skytune (in belgie) deze doet custom werk voor elke auto.
Ik ben daar ook langs geweest en een volledige lijn met einddemper en eindstuk koste me 405euro.
De demper en eindstuk alleen kosten 285euro. (alles is met papieren voor de keuring)
En skytune bewerkt je bumper zodat het eindstuk perfect past. (en dat doen ze heel netjes)

[resize=600:1tr7u483]http://users.telenet.be/twisted/Polo%206R/Polo%206R%20(4).jpg[/resize:1tr7u483]
 
Re: 6R Uitlaad

TwistedBE, ziet er bij jou auto trouwens super uit

Alexander,
hoi zit je ook niet te denken om de plaats van de mistlampen op te vullen met iets?
heb er namelijk ook niks zitten
origineel is niet te betalen of stoort jou het niet? gr
 
Re: 6R Uitlaad

Ik ga binnekort even een afspraak maken om er dagrij verlichting in te laten plaatsen. bij mijn vorige bezoek aan de vw dealer vertelden ze mij dat dit wel mogenlijk zal zijn. ik heb nu dagrij verlichting in mijn koplampen zitten en het zal dus mogenlijk zijn om dit te verplaatsen.
 
@TwistedBE Jij hebt een 1.6TDI toch?. Ik ben erg benieuwd naar het geluid van een ander uitlaatsysteem voor de 1.2TSI. Ik wil namelijk netjes houden, met een beschaafd sportief geluid. :)
 
Yep ik heb een 1.6 TDI en had bij skytune gevraagd voor een gematigd geluid
Je kan daar kiezen wat voor sportdemper je neemt, ik heb de "low noise" demper.
Ook doordat de turbo vermoedelijk met een groot deel van de "flow" gaat lopen
zorgt dit ervoor dat er nog steeds een zacht geluid uitkomt. (uitleg van de skytune man...)
Wat de reden ook mag zijn het is een bescheiden geluid geen trompet van een uitlaat lol.
Enkel in de buurt van 4k rpm begint hij wat sportiever te klinken. :twisted:

Nu met een 1.2 TSI zal het natuurlijk weer een ander verhaal zijn.
Ik vermoed dat je sowieso iets rapper aan een luider/zwaarder geluid zal komen met een benzine.
Maar ik kan eigelijk enkel meespreken over mijn eigen wagen, rest is een beetje gokwerk.
 
staat voor mijn deur ook :lol: :twisted:
looks en geluid in mijn mening perfect, maar kost idd wel wat..

EDIT: als geld geen rol speeld en je wilt geen uitlaat in het midden, kan je alsnog simpelweg de ABT uitlaat nemen.. de einddemper zit namelijk op dezelfde plaats alleen het sierstuk loopt met een S-bocht naar het midden van de auto, dus als je deze eraf zaagt en een standaard eindstukje erop zet ziet het er nog origineel uit..

Al is een custom uitlaat alsnog 3x goedkoper denk ik..
 
@ TwistedBE? Hoe doen ze dat juist, je bumper bewerken voor de uitlaat te laten passen?
Zou je even een close-up foto kunnen plaatsen van je uitlaat, kunnen we even zien hoe mooi het gedaan is :)

'De demper en eindstuk alleen kosten 285euro. (alles is met papieren voor de keuring)'=> is dat inclusief montage?
 
De man van skytune neemt een soort dremel en vergroot de opening in de bumper todat het door jou gekozen eindstuk past.
Hij kleeft eerst tape op de bumper zodat hij het mooi kan aftekenen en dan gaat hij met de dremel aan de slag.
Het was 285euro incl. montage dus geen extra kost daarbovenop.

Zo ziet het er bij mij uit, ik ben tevreden van het resultaat. Big Grin
Je zou denken dat de rechter en linkerkant niet gelijk zijn maar dat zijn ze wel.
De bumper loopt bol naar de zijkant en op de foto lijkt het net alsof het scheef is.

[resize=600:3uwr9zz9]http://users.telenet.be/twisted/Polo%206R/Polo%206R%20(13).JPG[/resize:3uwr9zz9]

[resize=600:3uwr9zz9]http://users.telenet.be/twisted/Polo%206R/Polo%206R%20(12).JPG[/resize:3uwr9zz9]
 
...ook last van slapeloosheid :)...
Ok, dan behoord een customised uitlaat ook tot de mogelijk heid vanaf nu:)
Ik dacht dat je met een dremel iets anders bedoelde...Ik zag da types uitlaten staan op hun website...welk is jouw type (naam uitlaat, doorsnede, staal/inox?) en wat was de kostprijs van enkel je uitlaat?

Edit: en daarbij, ik zal het wel eens zien als ik naar de blaarmeersen kom he :)
 
Jah, het is een rustige Zaterdagavond... :lol:

Het type demper zou ik eens voor moeten kijken, maar het eindstuk is een Ref: 6616S (2x 76mm)

Wat bedoel je met "kostprijs van enkel de uitlaat"
Demper + eindstuk + werkuren koste me 285euro.
Als je natuurlijk enkel het eindstuk wil zal het 70euro + werkuren zijn.
Maar imo moet je er de demper bijnemen vind ik. :twisted:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!