Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als je destijds aanwezig was had je de foto's kunnen inzien ;') ik heb op 18 augustus fotos geplaatst maar goed.We wachten allemaal sinds augustus al op foto’s![]()
Ah, ik kon de foto niet zien want ik moest eerst ‘cookies’ accepteren.Als je destijds aanwezig was had je de foto's kunnen inzien ;') ik heb op 18 augustus fotos geplaatst maar goed.
Vond het mooier ofc.Wat was eigenlijk de reden van het kopen van een 6r die je vervolgens ombouwt naar een 6c gti?
Vond het mooier ofc.
Facelift uitstraling thats the reason, vond gewoon de 6C mooier zowel binnen als buiten misschien had ik indd beter een 6C kunnen kopen maarja.Maar waarom dan een 6r die je ombouwt? En niet een 6c?
Want? ik geef gewoon antwoord..@6RMike houdt niet van vragen...![]()
@6RMike houdt niet van vragen...![]()
Dus je gaat uit op zijn conclusie?Oh... dan zal ik niks meer vragen, dacht dat het interesse tonen in iemand zijn auto was...
Als iemand zo'n keuze maakt om te doen is het toch logisch dat er vragen komen?
Was benieuwd wat zijn beweegredenen waren.
Facelift uitstraling thats the reason, vond gewoon de 6C mooier zowel binnen als buiten misschien had ik indd beter een 6C kunnen kopen maarja.
Dus je gaat uit op zijn conclusie?
Om eerlijk te zijn, heb ik de Polo gekregen (Alle extra's heb ik zelf wel bekostigt) auto had schade aan de voorkop en rechterkant dus dacht bouw er sowieso een hele andere facelift voorkop op, naderhand vond ik ook de 6C LED koplampen veel mooier uitstralen dan de gewone 6R, leuke hobby gewoon.Mag wel wat gekost hebben om zowel binnen als buiten om te bouwen naar een 6c.
Om eerlijk te zijn, heb ik de Polo gekregen (Alle extra's heb ik zelf wel bekostigt) auto had schade aan de voorkop en rechterkant dus dacht bouw er sowieso een hele andere facelift voorkop op, naderhand vond ik ook de 6C LED koplampen veel mooier uitstralen dan de gewone 6R, leuke hobby gewoon.
Jij hebt 6C LED koplampen in een 6R gebouwd?!Om eerlijk te zijn, heb ik de Polo gekregen (Alle extra's heb ik zelf wel bekostigt) auto had schade aan de voorkop en rechterkant dus dacht bouw er sowieso een hele andere facelift voorkop op, naderhand vond ik ook de 6C LED koplampen veel mooier uitstralen dan de gewone 6R, leuke hobby gewoon.
yeshhhh (laten inbouwen ofc) was teveel gezeik moesten kabels naar bcm worden getrokken + gecodeerd.Jij hebt 6C LED koplampen in een 6R gebouwd?!![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.