7 polo wrc's

geen zijskirts zoals mijn gti
remmen geen brembo gewone klauwen zoals gti maar dan blauw
gewone gti stoelen geen dikke rally stoelen zoals bijv. van fiesta st
geen mistlampen
geen mooie afwerkkap over motor erg kaal en onafgewerkt
erg kaal naar mijn mening voor zoveel geld

dit is gebaseerd op mijn mening wacht lekker tot facelift komt met 1,8t

Gisteren kwam mijn vrouw thuis en zei dat ze in Woudenberg een mooie witte Polo had gezien... Ik zei, dat kan niet, want ik was met de Polo in Amsterdam...
Zij lachen, maar deze Polo was ook echt mooi, had blauwe en grijze strepen op de zijkant en motorkap... Toen ik een foto van de WRC liet zien, bleek dat ze deze in het echt had gezien!

Met de zeven die hierboven zijn genoemd, zijn dit al bijna alle WRC's in Nederland..?

Het is gewoon een collectors item...
Zijn maar 2500 van gemaakt en zeldzaam dus. bovendien komen er maar een 10 tal naar Nl ;)
Inderdaad de prijs is aan de dure kant als je ziet wat je ervoor terug krijgt.
Het is gewoon een GTI met handbak en 2 liter in en hier en daar wat accentjes maar voor de rest en gewone Polo.
Kan er wel leuke dingen mee doen. Stage 1 chiptuning = 300 pk in dit bakkie en en stage 2 boven de 320 of meer dacht ik.
Kan wel geloven dat je dan een go cart gevoel krijgt, enkel jammer dat dit wagentje geen 4 wiel aandrijving heeft en het vermogen niet kan beheersen met zijn weggedrag :)

1 staat er ook in Rotterdam, vond hem wel dik. De overige beginnen allemaal bij 41k. Weet je zeker dat het een echte is.

Die klauwen mogen dan geen brembo zijn maar dat zegt niks natuurlijk, ze zijn zowiezo al een stuk groter dan van een GTI. Het alcantara stuur en interieur vind ik ook wel dik! En tja, dat stuk je plastic over die krachtbron mag van mij wegblijven. Stick Out Tongue

7 WRCs? Naar mijn weten zijn er maar 8 in Nederland geleverd (max 10 bij veel vraag).
Dan zou jou dealer alle overige WRCs in bezit hebben, want in Eindhoven staat er ook 1.

Ik vind het ook absurd veel geld voor een Polo. Vooral gezien de specs die de 2 liter motor levert...

vraag me af of je er wel 10 kwijtraakt in Nederland ? Ik vind m echt heel dik maar idd voor dat geld mag t wat meer zijn.
Ik zou dan nog eerder een full option gti nemen of lekker een jonge R32/S3 :)

Kan wel geloven dat je dan een go cart gevoel krijgt, enkel jammer dat dit wagentje geen 4 wiel aandrijving heeft en het vermogen niet kan beheersen met zijn weggedrag :)

Precies, dat vind ik dan echt weer zo jammer aan deze uitvoering.

wielen zijn ook gewoon bestelbaar voor evt liefhebbers

Pfoe hou je portemonnee maar klaar, dat zal wat kosten Stick Out Tongue!

pff wat een gewicht zeg, 1224kg.
polo BM 1050!

De huidige Polo GTI weegt leeg 1169 kg.
De WRC beschikt echter wel over een 2 liter blok en ik neem aan grotere remschijven en klauwen (onafgeveerd gewicht). Wel zal deze een handbak hebben welke lichter zal zijn dan de DSG. Ook heeft de WRC alleen een turbocompressor. Al met al scheelt het allemaal niet veel.

Overigens vind ik de 220 pk vrij summier. Waarschijnlijk is er wel meer uit het blok te halen. Maar gekeken naar de prijs i.c.m. het vermogen van de GTI vind ik veel geld voor weinig extra.
Beter wachten op de nieuwe GTI.

Nissan  GT-R R35  Yamaha R1 2004 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!