9N3

Re: Back On Track 9N3

Haha, ik weet niet wat je betaald heb maar heb de ad op MP gezien en daar stond een vraagprijs bij en dat was al een scherpe prijs, zo bedoelde ik hem ;)

Had laatst op polo9n.info een BM voorbumper spoiler gezien maar die moet ruim 200 kosten dacht ik, die dingen zijn wel zo gewild

Netjes, ik heb m nu gemonteerd erop zitten en ben zeer tevreden met het eindresultaat :)
Alleen de bijgeleverde kit heb ik niet gebruikt, maar ruitenkit. :)

Kan ook. Met sinterklaas krijg ik me velgboutjes weer terug (idee van zwarte piet :P ) en dan ga ik ze helemaal klaarmaken en maybe even test passen 8-)

Die spoiler ziet echt een stukje netter uit als het gemonteerd zit. Ben benieuwd :lol:

Die foto's moet ik nog ff over nadenken :P

Wat voor spullen heb jij allemaal al binnen gekregen voor de polo dan??

Toe maar....goed bezig Walter!! Ik had ook al aardig wat spulletjes in bestelling of in huis voor ik de wagen had...de voorpret alleen al daarvan :D

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!