Aangenaam, Jo0Lz.

Jo0Lz

Lid
Hi allemaal!

Jo0Lz, 35 jaar uit Groningen. 27-02-2019 mijn 1.6TDi 7 DSG Polo AW opgehaald bij de dealer.
Ik heb wat opties aangeklikt, onder andere, maar niet beperkt tot:
- Beats Audio
- R-Line Pakket (exterieur)
- Style Pakket
- LED Pakket
- Executive Pakket
- Keyless entry

Op zich een leuke auto, maar kom van een wat luxere Seat Leon 1.6TDi ST, had verwacht dat een aantal zaken standaard zouden zijn,die er dus helaas niet opzitten. (Onder andere parkeersensoren/lane assist/verkeersborden herkenning)
Ik vind de Beats audio een grote teleurstelling en kom erachter dat ook de Volkswagen app niet verbonden kan worden.
De 1.6 TDI heeft standaard geen Sport Select schijnbaar en ik heb een trekhaak genomen, na aanraden van de dealer een afneembare (want R-Line zou niet staan met trekhaak) en nu blijkt dat de bumper daarvoor gesloopt moet worden.

Hij rijdt verder wel fantastisch, alleen merkbaar minder pk's dan de Seat. Hoop daar nog wat aan te kunnen doen ;)
polo_fj.jpg

Volkswagen  Polo 
Welkom en "assumption is the mother of all mistakes"... natuurlijk balen van alle dingen die missen maar... ja.

Volkswagen  Caddy 
Thanks all :)

Welkom en "assumption is the mother of all mistakes"... natuurlijk balen van alle dingen die missen maar... ja.
Makes an Ass out of U and Me. ;P
Helaas inderdaad. Maar vind persoonlijk dat de dealer een aantal dingen wat explicieter had moeten noemen. Tegenstrijdig advies tav de trekhaak was ook jammer en Sport Select had er natuurlijk gewoon op gemoeten. 15mm lager met R-Line is natuurlijk nog toffer ;)

Mooie bak, enne niet zeikenBig Grin
:P haha. Mss inderdaad maar ff tevreden zijn :D

Volkswagen  Polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!