Mijn 6R rijd heerlijk hahaMensen informeren? Met die halve informatie komen ze nergens hoor.
11000 euro voor een aw met 80.000km en een 1.0 MPI.
Dan rijd een 6R 1.2 tsi 10x beter.
Volkswagen
Polo 6C r-line/Highline
DSG 1.2 TSI 110pk
Mijn 6R rijd heerlijk hahaMensen informeren? Met die halve informatie komen ze nergens hoor.
11000 euro voor een aw met 80.000km en een 1.0 MPI.
Dan rijd een 6R 1.2 tsi 10x beter.
Die gebruik ik als enige site om autos te zoeken
we hebben in een 1.0 gereden, maar die vondt mijn vrouw te "rauw" klinken. vandaar de keuze naar een 4 cilinder.Mensen informeren? Met die halve informatie komen ze nergens hoor.
11000 euro voor een aw met 80.000km en een 1.0 MPI.
Dan rijd een 6R 1.2 tsi 10x beter.
Toch besloten om in eerste instantie te kijken naar een versie met parkeersensoren (voor/achter) en climate Control.Ben wel benieuwd welke het word!
Een AW is de nieuwe polo, dus de “nieuwste”we hebben in een 1.0 gereden, maar die vondt mijn vrouw te "rauw" klinken. vandaar de keuze naar een 4 cilinder.
Waar staat AW en MPI voor??
Toch besloten om in eerste instantie te kijken naar een versie met parkeersensoren (voor/achter) en climate Control.Ben wel benieuwd welke het word!
@David97Problemen met de 1.2 TSI distributieketting zijn alleen van toepassing op de 6R met motorcode CBZ.
Vanaf bouwjaar 2014 kwam de facelift op de markt met modelcode 6C. Deze motoren maken geen gebruik meer van een distributieketting, maar van een distributieriem. De motorcode van de 1.2 TSI met distributieriem is CZJ.
Mocht je niet zeker weten of het om een 6R of 6C gaat, kun je op de website van VWE Automotive de motorcode opzoeken. LINK.
Of je kijkt op de eerste pagina van je serviceplan. Daar zit een sticker wat ook aangeeft wat de motorcode is. Hieronder een voorbeeld. Motorcode van deze auto is AXR.
2015 is 6C.Toch besloten om in eerste instantie te kijken naar een versie met parkeersensoren (voor/achter) en climate Control.
Polo 1 is verkocht
Polo 2 geen Climate
Polo 3 is nog een optie afhankelijk van de prijs (achteraf parkeer sensoren laten bouwen +/- 800 euro?)
Dus we kijken nog even verder (gelukkig geen haast
@David97
Net gekeken naar deze auto: JP-387-N
Volgens RDW komt hij uit 05-2015, maar is toch een 6R (motor code heb ik nog niet).
De 1.0 MPI zit in de Up! Van mijn vriendin. Voor die auto een prima motor! Maar voor een Polo AW (die flink groter is als de UP! maar ook groter dan een Polo 6r/6c) lijkt het mij echt te weinig vermogen.Een AW is de nieuwe polo, dus de “nieuwste”
Een 1.0 mpi is een 1 liter 3 cilinder zonder turbo.
Een 1.2 tsi is een 4 cilinder met turbo, deze heeft veel meer vermogen en rijdt veel soepeler.
Toch besloten om in eerste instantie te kijken naar een versie met parkeersensoren (voor/achter) en climate Control.
Polo 1 is verkocht
Polo 2 geen Climate
Polo 3 is nog een optie afhankelijk van de prijs (achteraf parkeer sensoren laten bouwen +/- 800 euro?)
Dus we kijken nog even verder (gelukkig geen haast
@David97
Net gekeken naar deze auto: JP-387-N
Volgens RDW komt hij uit 05-2015, maar is toch een 6R (motor code heb ik nog niet).
Had hem inderdaad ook zien, maar een beetje ver weg (wonen in NH)Wellicht is deze wat:
.
Moet je alleen wel iets van de prijs afhalen
Echt super handigDaar kun je je tankpas of andere passen kwijt.
Had hem inderdaad ook zien, maar een beetje ver weg (wonen in NH)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.