Aanpassingen Polo

Beste leden,

Ik heb even wat ideeën nodig en wat info betreft mijn eigen auto. Ik ben sinds afgelopen vrijdag voorzien van een VW Polo uit 2014 een Facelift model. Volgens de garage is het een 'Fresh' uitvoering. Ik heb even zitten zoeken maar nergens kan ik deze uitvoering vinden. Is deze wellicht een Duitse uitvoering die niet 'te veel' koop is in Nederland? Het is een geïmporteerde auto.

Tevens ben ik op het internet even gaan zoeken naar onderdelen echter weet ik niet of ik de 6C of de 6R uitvoering heb. Ben op zoek naar verlagingsveren bijvoorbeeld en opzoek naar de juiste. De achterkant staat redelijk hoog en moet z.s.m. omlaag :D Voor de rest ja op zoek naar een dak spoiler maar ook voor deze moet ik weten welke model ik heb enz.

Alvast bedankt

VW Polo AW |  Highline Business R 
Zwz een 6c zo te zien, op het kenteken zal hoogstwaarschijnlijk 6r staan.

Volkswagen  polo aw 2021 r-line reef blue 
Zwz een 6c zo te zien, op het kenteken zal hoogstwaarschijnlijk 6r staan.
Klopt op RDW kentekencheck krijg ik de 6r te zien.. Veel verschil met tussen de 6r en 6c? Hoop dat ik geen problemen krijg bestellen van veren bijvoorbeeld. Of een dakspoiler..

Zal denk ik allemaal zonder problemen passen. De bcm is anders en zwz de hele klokkenwinkel

Volkswagen  polo aw 2021 r-line reef blue 
qua 'hardware' past praktisch alles van een 6R op een 6C en vice versa.
qua elektra (teller, radio, bcm etc) is er beperkte uitwisselbaarheid, met uitzondering van verlichting, dat is allemaal uit te wisselen.

Top bedankt. Ik ga binnenkort even rond kijken wat voor moois te koop is.

Iemand ervaring met het vervangen van de mistlampen? Ik heb even op YouTube gekeken maar niet zo snel iets kunnen vinden. Bij mijn oude GTi kon je makkelijk de mistlampen vervangen (bij je wielkast kan je zo met je hand erbij komen). Ik denk dat bij de polo de grill eruit moet.. Tips?

Is het niet kwestie van rustig los trekken? Ik zie namelijk dat de beide kanten zo is (zie foto). Denk een klik systeem.. welke kapje bedoelen jullie precies? volkswagen-polo-1-2-tsi-fresh-2014-vol-opties-panoramadak-cruise.jpg

Wow zo duidelijk met foto's zelfs! Top man bedankt.

Echter kleine probleemje. Ik heb geen reserve wiel. Vorige eigenaar heeft een bass installatie geplaatst waar de reserve wiel zat. Dus ook mis ik de spullen incl dat haakje.. maar kan gewoon iets anders gebruiken, komt goed.

Thnx(y)

Wow zo duidelijk met foto's zelfs! Top man bedankt.

Echter kleine probleemje. Ik heb geen reserve wiel. Vorige eigenaar heeft een bass installatie geplaatst waar de reserve wiel zat. Dus ook mis ik de spullen incl dat haakje.. maar kan gewoon iets anders gebruiken, komt goed.

Thnx(y)
Kleine schroevendraaier werkt ook

Volkwagen  E golf 2018 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!